Փետրվարի 5֊9 աշխատակարգ

IMG-20240125-WA0000(2)

Ուսումնական նախագծեր՝

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2024

Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում և իրականացում

Սերմնացան.ուսումնական նախագիծ

Մեր կրթական պարտեզը

Փետրվարի 5, երկուշաբթի

08:00-09:00- Սովորողների դիմավորում, երթուղու պատասխանատու
09:00-09:15- Ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05- 5-2 դասարան 
10:10-10:55- Աշխատանք բլոգում
11:00-11:45- 5-1 դասարան
11:50-12:35- Լաբորատորիայի խնամք
12:55-14:20- Սերմնացան.ուսումնական նախագիծ
14:30-15:00-Ընդմիջում
15:00-16:30- Աշխատանք բլոգում
17:00- Սովորողների տեղափոխում

Փետրվարի 6, երեքշաբթի

08:00-09:00- Սովորողների դիմավորում, երթուղու պատասխանատու
09:00-09:15- Ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05- 4-1 դասարան  
10:10-10:55- 5-3 դասարան 
11:00-11:45- Աշխատանք բլոգում
11:50-12:35- 5-2 դասարան 
12:55-13:35- 4-3 դասարան 
13:40-14:20- Լաբորատորիայի խնամք
14:30-15:00-Ընդմիջում
15:00-16:30- Աշխատանք բլոգում
17:00- Սովորողների տեղափոխում

Փետրվարի  7, չորեքշաբթի

08:00-09:00- Սովորողների դիմավորում, երթուղու պատասխանատու
09:00-09:15- Ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05- 4-1 դասարան
10:10-10:55- Ծաղիկների խնամք
11:05-11:50- 6-6 դասարան 
11:55-12:35- 6-5 դասարան
12:55-13:35- 4-2 դասարան
13:40-14:20- էլ. մատենավարություն
14:30-15:15-Բնագետների հավաք․ ֆիզիկայի լաբորատորիա
15:15-16:00- հավաքներ մանկավարժական խորհուրդներով
17:00- Սովորողների տեղափոխում

Փետրվարի 8, հինգշաբթի

08:00-09:00- Սովորողների դիմավորում, երթուղու պատասխանատու
09:00-09:15- Ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05- 4-2 դասարան
10:10-10:55- Բույսերի խնամք
11:00-11:45- Աշխատանք բլոգում
11:50-12:35-4-3 դասարան 
12:55-13:35- 5-1 դասարան
13:40-14:20- Լաբորատորիայի խնամք
14:30-15:00-Ընդմիջում
15:00-16:30- Աշխատանք բլոգում
17:00- Սովորողների տեղափոխում

Փետրվարի 9, ուրբաթ

08:00-09:00- Սովորողների դիմավորում, երթուղու պատասխանատու
09:00-09:15- Ընդհանուր պարապմունք
09:20-10:05- 6-6 դասարան
10:10-10:55- 6-5 դասարան
11:00-11:45- Աշխատանք բլոգում
11:50-12:35- 5-3 դասարան 
12:55-14:20- Սերմնացան.ուսումնական նախագիծ
14:30-15:00-Ընդմիջում
15:15-16:00- Մեդիաուրբաթ
17:00- Սովորողների տեղափոխում

Оставьте комментарий