4-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ. 2023-2024

346464848_266349865793419_614765554008897866_n

Սիրելի՛ 4-րդ դասարան

4-րդ դասարան․ փաթեթ

4-1, 4-2, 4-3 դասարաններ

Մայիսի 13-17

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Մայիսի 6-10

Նախագիծ՝Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում և իրականացում

Սնկեր  

Ապրիլի 28- մայիսի 3

Բակտերիաների դերը բնության մեջ 

Ապրիլի 22-26

Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը  

Ապրիլի 15-19

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Լույս և ձայն  

Ապրիլի 8-12

Գետեր, լճեր 

Ապրիլի  1-5

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ  ամփոփում

Զատկածեսն ընտանիքում

Ապարներ և օգտակար հանածոներ 

Մարտի  25-29

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մարտի  18-22

Խնայե՛նք բնական պաշարները 

Մարտի 11֊15

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Հողը

Մարտի 4-7

Մաքուր պահենք մեր օդը   

Մեր Երկիր մոլորակը. օզոնային շերտ 

Փետրվարի 26-մարտի  1

Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ  

Չրերի օգտակար հատկությունները. Նախագիծ 

Փետրվարի 19-23

Ամերիկայի հայտնագործումը. մաս 2 

Ավստրալիայի հայտնագործումը

Փետրվարի 12-16

Փետրվարյան ֆլեշմոբ

Ամերիկայի հայտնագործումը. մաս I  

Փետրվարի 5-9

Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով 

Հունվարի  29- փետրվարի  2

Շուրջերկրյա ճանապարհորդություններ

Հունվարի 8-27

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2024

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Դեկտեմբերի 28-հունվարի 7

«Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ 2024

Դեկտեմբերի 18-22

Բնագիտության  հաշվետվություն

Դեկտեմբերի 11-15

Բնագիտության ֆլեշմոբ

«Ամանորյա ծես» ուսումնական նախագիծ

Բնագիտության  հաշվետվություն

Դեկտեմբերի 4-8

Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ․ամփոփիչ առաջադրանք

Տեղանքի հետազոտում. Կողմնորոշում  

Նոյեմբերի 27- դեկտեմբերի 1

Իմ բույսն, իմ կենդանին

Յուրաքանչյուր սովորող պատմում, գրում, արձանագրում, տեսագրում  է իր խնամած բույսի կամ կենդանու խնամքը:

Նոյեմբերի 20-24

Անտարկտիդա

Ավստրալիա  

Նոյեմբերի 13-17

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Ամփոփում  

Նոյեմբերի  6-10

Հարավային Ամերիկա

Ամփոփում  

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 3

Ուսումնական աշուն 2023

Հյուսիսային Ամերիկա

Հոկտեմբերի 23-27

Ուսումնական աշուն 2023

Հոկտեմբերի 16-20

Բնագիտության ֆլեշմոբ. հոկտեմբեր

Աֆրիկա

Հոկտեմբերի  9-13

Մայրցամաքներ, աշխարհամասեր

Եվրասիա

Հոկտեմբերի 2-6

Նախագիծ՝ Բույսերի բազմացում

  Հարգելի՛ սովորողներ,  որևէ բույսից կտրոն  առանձնացրեք, դրեք ջրի մեջ, նշեք այն օրը, երբ կտրոնը դրեցիք ջուրը, ուշադիր հետևեք, երբ կհայտնվի առաջին արմատը, նշեք նաև այդ օրը։ Հետո այդ արմատակալած կտրոնը դրեք հողի մեջ և շարունակեք խնամել։ Դուք այս տարբերակով օգնում եք այդ տեսակի բույսի բազմացմանը։ Լավ կլինի նաև նշեք բույսի անունը, եթե գիտեք:
Ընթացքը մաս -մաս նկարեք կամ նկարահանեք, որ կարողանաք տեղադրել բլոգում:
Բույսերի կտրոնով բազմացումը այն է, երբ օգտագործում ենք բույսից կտրված մի հատված, և դնում ենք ջրի մեջ, որպեսզի արմատակալի:  Բույսերի բազմացումը կտրոններով
Տվյալ բույսի  մասին տեղեկություն  հրապարակեք  բլոգում:

Ուսումնական նյութ

Հողը

Սեպտեմբերի 25-29

Երկրագնդի բույսերը և կենդանիները

Սեպտեմբերի  18-22

Ինչպե՞ս է մարդը վերափոխում շրջակա աշխարհը

Սեպտեմբերի 11-15

Բնագիտության ֆլեշմոբ. սեպտեմբեր

Մենք էլ ենք բնության մի մասնիկը  

Սեպտեմբերի 4-8

«Իմ երկրագործական ամառ» նախագծի ամփոփում

Մինչև սեպտեմբերի 10-ը բլոգումդ ներկայացրո՛ւ ամառային աշխատանքներիդ ամփոփումը հետևյալ վերնագրով՝  «Իմ երկրագործական ամառը»,  որը պետք է ունենա հետևյալ կետերը՝

  • Իմ երկրագործական ամառը  (բերքահավաք, շրջակա միջավայրի խնամք, ճամփորդություն և այլն)

Սեպտեմբերի 1-4

Սեպտեմբերի 1-ից 4-ը՝ Գիտելիքի օր

Оставьте комментарий