Ընտրությամբ գործունեությանը, դասընթացին ներկայացվող բովանդակային պահանջներ
Ընտրությամբ գործունեության, դասընթացի ծրագիրը նախատեսվում է տվյալ դասընթացն ընտրած սովորողների համար, որոնք կարող են լինել՝
- Տարատարիք
- Դասընթացը մեկ կամ մի քանի տարի ուսումնասիրած
- Նոր ուսումնասիրել սկսող
Դասընթացի ծրագիրը պետք է կազմվի տարբեր հմտություններ ունեցող սովորողների համար՝ ապահովի նրանց ներառումն ուսումնական նախագծերում։
- Ներկայացվում է հեղինակային կրթական ծրագրի նկարագիրը՝ նպատակ, խնդիրներ, արդիականություն
Բուսաբան-կենդանաբանների ընտրության գործունեության նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել հմտություններ, կարողություններ իր շրջապատի բուսական և կենդանական աշխարհի հանդեպ։ Կարողանա օգտվել այգեգործական գործիքներից, տեղեկանա դրանցից օգտվելու անվտանգության կանոններից։
- Ծրագիրն ըստ թեմաների և ժամաքանակի
Ընտրության գործունեությանը հատկացվում է շաբաթական 4 դասաժամ
- Ներկայացվում է հեղինակային կրթական ծրագրի կազմակերպումը, ծրագրի կազմակերպման համար անհրաժեշտ միջավայրը
Բուսաբան-կենդանաբանների ընտրության խմբի ձևավորվելուց հետո ծանոթանում ենք նախագծերին և գործիքներին ու սկսում ենք աշխատել: Յուրաքանչյուր ամսվա կտրվածքով իրականացնում ենք նախագծեր, դրանք լինում են և՛ կարճաժամկետ, և՛ երկարաժամկետ:
Բուսաբան-կենդանաբանների ընտրության խմբի ուսումնական միջավայր է՝ ուսումնական ագարակը, բնագիտության լաբորատորիան, ջերմոց-լաբորատորիաները, դպրոցի արտաքին և ներքին բակերը:
- Բովանդակությունը․ նախագծեր, ուսումնական նյութեր․
1․ դասավանդողի ներկայացրած անհատական նախագծեր
Բուսաբան֊կենդանաբանի ընտրությամբ գործունեություն. Սեպտեմբեր-նոյեմբեր
Բույսերի խնամք, տնկում և սերմնահավաք
2․ լաբորատորիայի, դպրոցի օրացուցային նախագծեր, ստուգատեսային նախագծեր
Շրջակա միջավայրի պահպանության օր
3.Ճամփորդական, ճամբարային նախագծեր, առարկայական նախագծեր
Հյուսիսի ճամբարականները Գեղարքունիքի մարզում
4. Գործնական, լաբորատոր աշխատանքներ․ առարկայական ծրագրի բովանդակային բաղարիչով որոշված
- Հեղինակային կրթական ծրագրի գնահատումը
- Հեղինակային կրթական ծրագրով որոշված վերջնարդյունքների ներկայացում
Իսկ որպես վերջնարդյունք, յուրաքանչյուր տարվա մայիսյան հավաքի ընթացքում իրականացվում է շրջայց, որին մասնակցում են սովորողներ, դասավանդողներ, հյուրեր, ովքեր էլ տեսնում և գնահատում են կատարված աշխատանքները: