Առցանց ուսուցում՝ մարտի 30- ապրիլի 3, բնագիտություն, ընտրության խումբ

ann

Իմ անհատական աշխատաժամանակը

Նախագծի մասնակիցներ՝  4-5-րդ դասարաններ, ընտրության խումբ

Նախագծերի տևողությունը՝ մարտի 30-ապրիլի 12

Ընտանեկան նախագծեր  (Կետերից ընտրի՛ր մեկը կամ մի քանիսը, կամ նկարաշարերով, կամ տեսանյութով ներկայացրո՛ւ արդյունքները:)

1.Իմ այգին
Նպատակը՝ 
Գարնանային այս ծաղկման շրջանում ուսումնասիրել և սովորել ծաղկի կառուցվածքն ու նշանակությունը:
Ուսումնասիրել այն բույսերը, որոնք սովորողները տանն են աճեցրել, խնամել ընտանիքի անդամների հետ:
Հետաքրքիր նախագծեր է նաև առաջարկում ջերմոց լաբորատորիայի ղեկավար`Շողիկ Պողոսյանը
Առցանց ուսուցման փաթեթ
Ուսումնասիրում ենք՝
4-րդ դասարան
Բույսերի կառուցվածքը
5-րդ դասարան
Բույսերի կառուցվածքը
Բույսերի բազմազանությունը   (ապրիլի 6 -12)
Նախագծի արդյունքում՝ սովորողները տեղեկանում են բույսերի տեսակների մասին:
Ձեռք բերված գիտելիքների կիրառում դպրոցում և տանը:

2.Զատկածեսն ընտանիքում  նախագծի իրականացում (մարտի 30-ապրիլի 12

  •  Զատկածեսն իմ ընտանիքում՝ պատմիր ածիկացանի մասին:
  • Ընտանիքի անդամների հետ պատմի՛ր զատկական ուտեստների մասին:
  • Ուտեսների մեջ ի՞նչ բանջարեղեններ եք օգտագործել, ի՞նչ օգտակար հատկություններ ունեն:

Նախագծերի արդյունքնում՝ սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ զատկածեսի մասին: Ծանոթանում զատկածեսին պատրաստվող ուտեստներին, և ուսումնասիրում բանջարեղենի օգտակար հատկությունները:

Նախագծերի արդյունքները. տեսանյութերը կամ նկարաշարերը, պատումները հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s