Առցանց ուսուցման կազմակերպման հիմք՝ կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակ
Նպատակ` ինքնակրթության կազմակերպում
Ժամանակահատված՝ մարտի 16-20
Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի սովորողներ, ընտրության խումբ
Իրականացվող ուսումնական նախագծեր՝
1. Երկրագործությունը` որպես ուղիղ ճանապարհ
Հարցազրույցներ վարիր ծանոթ-բարեկամների, տատիկ-պապիկների հետ գարնանային, բակային աշխատանքների մասին: Գյուղատնտեսական խորհուրդներ հավաքիր` ծառատունկի-ծաղկատունկի, գարնանային բակ-պարտեզի աշխատանքների մասին: Պատմի՛ր Ձեր բակում ինչ ծառերի, ծաղիկների տեսակներ կան: Ինքդ էլ մասնակից դարձիր, օգնի՛ր պարտիզապուրակային աշխատանքներին ( հողի փորում, ծաղկատունկ, ծառատունկ, ծառերի էտ, ծառերի կրապատում ): Տեսանյութ պատրաստի՛ր և հրապարակի՛ր բլոգումդ:
Կարող եք նաև իրականացնել Սերմնացան. ուսումնական նախագիծը:
2.Կրթական պարտեզ. ուսումնական նախագիծ
Զարգացնել հոգատար վերաբերմունք կենդանիների նկատմամբ, կենդանիների խնամք, կերակրում: Տեսանյութ պատրաստելիս նաև նկարի՛ր, թե ի՞նչ պայմաններում կամ ի՞նչ տնակում ես պահում քո սիրելի կենդանուն: Եթե կենդանի չունես, համացանցից տեղեկություն հավաքիր այն կենդանու մասին, որին շատ ես սիրում և կցանկանայիր պահել նրան:
3.Թափոնների տեսակավորում. նախագիծ
Եթե ժամանակ ունենաս տանը տեսակավորի՛ր թափոնները, նաև թափոններից պատրաստի՛ր հետաքրքիր իրեր: Պատմի՛ր ընթացքի մասին և տեղադրի՛ր բլոգումդ:
Նկարահանի՛ր նախագծերի իրականացման ընթացքը. տեսանյութը հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am
4-րդ դասարան
Ուսումնական նյութ
Հողը
5-րդ դասարան
Ուսումնական նյութ՝
Քամի: Քամու տեսակները
Քամու բնութագրիչները: Քամու ուժի օգտագործումը