Առցանց ուսուցում. մարտի 2-ից 6-ը, բնագիտություն, ընտրության խումբ

aaa

Առցանց ուսուցման կազմակերպման հիմք՝ կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակ

Նպատակ` ինքնակրթության կազմակերպում
Ժամանակահատված՝  մարտի 2-6
Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ, 5-րդ դասարանի սովորողներ, պարտիզապուրակային ընտրություն

Իրականացվող ուսումնական նախագծեր՝

1.Սերմնացան. ուսումնական նախագիծ
  Մենակ կամ ընտանիքի անդամների հետ իրականացրու  սերմանացան, տեսանյութ   պատրաստի՛ր և տեղադրի՛ր բլոգումդ:

2.Բույսերի ուսումնասիրում  2019-2020

Համացանցից տեղեկություններ  հավաքիր բույսերի տեսակների, նրանց խնամքի, օգտակար հատկությունների մասին:

  • Հարցազրույցներ վարիր ծանոթ-բարեկամների, տատիկ-պապիկների հետ գարնանային գյուղատնտեսական խորհուրդներ հավաքիր` ծառատունկի-ծաղկատունկի, գարնանային բակ-պարտեզի աշխատանքների մասին:

Տեսանյութ  պատրաստիր, թե տանը ինչպե՞ս կարելի է խնամել բույսերը և տեղադրի՛ր բլոգումդ:

3.Թափոնների տեսակավորում. նախագիծ
Եթե ժամանակ ունենաս, տանը տեսակավորի՛ր  թափոնները,  նաև թափոններից պատրաստի՛ր  ծաղկամաններ կամ այլ իրեր: Պատմի՛ր ընթացքի մասին և տեղադրի՛ր բլոգումդ:

Նկարահանի՛ր նախագծերի իրականացման   ընթացքը. տեսանյութը հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am 

Ուսումնական նյութ՝
4-1, 4-2 դասարան
Երկրագնդի բույսերը և կենդանիները
Սերմնացան. ուսումնական նախագիծ

Ուսումնական նյութ՝
5-րդ դասարան
Մթնոլորտի սահմանները և բաղադրությունը
Մթնոլորտի կազմը և կառուցվածքը

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s