Հեռավար ուսուցման շաբաթվա ամփոփում, ապրիլի 6-10

man
Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի  սովորողների հետ իրականացրել ենք հետևյալ աշխատանքները՝ բնագիտություն առարկայից և ընտրության խմբից

Ընտանեկան նախագծեր՝
Առցանց ուսուցում՝ ապրիլի 6-10, բնագիտություն, ընտրության խումբ

Իմ  այգին
Արդյունքները՝

Բեգոնիայի  տնկում տեսադասի ընթացքում
Բույսերի կառուցվածք
Բույսերի խնամք
Իմ  այգին
Խնամում եմ իմ սիրելի ծաղիկը
Նվեր մայրիկին
Քաղցր ծաղիկներ մայրիկիս
Խատուտիկի մասին
Մեր բակի գարունը
Իմ բույսերը
Վարդատունկ
Իմ այգին
Իմ բույսը

Զատկածեսն ընտանիքում 
Արդյունքները՝
Զատկական ածիկ
Ածիկացան
Ածիկացանի մասին
Զատկական ուտեստ
Զատիկի ածիկ
Ածիկացան
Ածիկացան
Զատկածեսն ընտանիքում
Զատիկի ածիկ
Գարնանային աղցան
Զատկածես
Սուրբ զատիկ
Զատկածես
Ածիկն ու զատիկը

Թռչնադիտարկում   նախագիծը
Արդյունքները՝
Հարութ Կարապետյան-Իմ սիրելի թռչունը
Բաբկեն Շահինեյան —Թռչունների մասին
Սերո Կարագուլլյան — Թռչունի մասին
Սարո Կարագուլլյան- Թռչունների մասին
Լառա Պետրոսյան —Թռչնադիտարկում-Դեղձանիկ
Յուրա Սահակյան-Թռչնադիտարկում
Անի Եիսաղոլի- Թռչնադիտարկում
Աշոտ Փանոսյան-Թռչնադիտարկում
Սոֆի Մուրադյան- Իմ  տնային կենդանին
Դանիել Մարկոսյան-Թռչնադիտարկում
Դանիել Հովսեփյան-Թռչնադիտարկում
Կատրին Ղարիբյան- Երգեցիկ թռչուններ
Արամ Սարքիսսյան-Թռչունների մասին
Մարիա Բալյան- Թռչնադիտարկում

Ընտրության խումբ
Իմ  այգին  
նախագիծ

Արդյունքները՝

Մանուկ Կարապետյան-Բնության մասին
Արամ Սարքիսսյան- Իմ պատշգամբը
Սամվել Աբգարյան- Իմ պատշգամբը
Աշոտ Փանոսյան- Գարնանային աշխատանքներ
Օֆելյա Եսոյան- Գարնանային եռուզեռ գյուղում
Էդգար Ղումաշյանը —  Բույսերի մասին
Հենրիկ Կարապետյան- Բույսերի բազմացումը կտրոնով
Կանաչ անկյունը
Համլետ Ավագյան- Սերմնացան

Դիտարկումներ, ապրիլի  6-8

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s