Հանրային քննարկման է ներկայացվել սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման կարգի նախագիծը

Հանրային քննարկման ներկայացված սովորողների ուսումնառության արդյունքների գնահատման կարգի նախագծին ծանոթանալիս, ինձ հետաքրիր էր այն գաղափարը, թե սովորողին ինչպե՞ս են գնահատելու:

Կառանձնացնեմ երկու միտք, և կփորձեմ ներկայացնել:

  • / Հաստատությունները կարող են կիրառել գնահատման այլ համակարգ, որը համապատասխանեցվում է 10 միավորային սանդղակին: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները. սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։/

Այստեղից ստացվում է, որ սովորողը մի աշխատանք էլ կատարի իր միավորը կվաստակի: Մինչև 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակը գնահատանիշով սովորողը չի գնահատվում, պետք է խրախուսման ձև գտնել:

Ինձ համար մի քիչ անհասկանալի էր 7-12-րդ դասարանների գնահատման համակարգը: Օրինակ սովորողը անցնում է մի շարք առարկաներ, իմ կարծիքով կարևոր է բոլոր առարկաներին տիրապետի, ինչքանով կարող է:

  • /7-12-րդ դասարաններում յուրաքանչյուր աշակերտ տարեկան իրականացնում է առնվազն մեկ ուսումնական նախագիծ՝ իր ընտրած առարկայից կամ առարկաներից։ Այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնելու դեպքում կարող է գործել գնահատման այլ կարգ:/

Այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնելու դեպքում կարող է գործել գնահատման այլ կարգ, սովորողը կիրակականացնի նախագիծ, իսկ մնացած հանրակրթական դպրոցի սովորողը, եթե այլընտրանքային ծրագրեր չի իրականացնում, ապա նախագիծ ինչպե՞ս պետք է անի:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s