Հանրային քննարկման ներկայացված սովորողների ուսումնառության արդյունքների գնահատման կարգի նախագծին ծանոթանալիս, ինձ հետաքրիր էր այն գաղափարը, թե սովորողին ինչպե՞ս են գնահատելու:
Կառանձնացնեմ երկու միտք, և կփորձեմ ներկայացնել:
- / Հաստատությունները կարող են կիրառել գնահատման այլ համակարգ, որը համապատասխանեցվում է 10 միավորային սանդղակին: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները. սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։/
Այստեղից ստացվում է, որ սովորողը մի աշխատանք էլ կատարի իր միավորը կվաստակի: Մինչև 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակը գնահատանիշով սովորողը չի գնահատվում, պետք է խրախուսման ձև գտնել:
Ինձ համար մի քիչ անհասկանալի էր 7-12-րդ դասարանների գնահատման համակարգը: Օրինակ սովորողը անցնում է մի շարք առարկաներ, իմ կարծիքով կարևոր է բոլոր առարկաներին տիրապետի, ինչքանով կարող է:
- /7-12-րդ դասարաններում յուրաքանչյուր աշակերտ տարեկան իրականացնում է առնվազն մեկ ուսումնական նախագիծ՝ իր ընտրած առարկայից կամ առարկաներից։ Այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնելու դեպքում կարող է գործել գնահատման այլ կարգ:/
Այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնելու դեպքում կարող է գործել գնահատման այլ կարգ, սովորողը կիրակականացնի նախագիծ, իսկ մնացած հանրակրթական դպրոցի սովորողը, եթե այլընտրանքային ծրագրեր չի իրականացնում, ապա նախագիծ ինչպե՞ս պետք է անի: