5-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ. 2022-2023

20220613_133514

Սիրելի՛ 5-րդ դասարան

Հեռավար ուսուցում. 5-րդ դասարան  Միլենա  Մարտիրոսյան

Հեռավար ուսուցում. 5-րդ դասարան  Արմեն  Վարդանյան

Հեռավար ուսուցում. 5-րդ դասարան   Ադրիանա  Գաբրիելյան

5-1, 5-2, 5-3 դասարաններ

Նախագիծ՝   Ծաղկանոցների ստեղծում

Մայիսի  22-26

Ինչպես պաշտպանվել օձերից

Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում (փետրվար-մայիս)

Մայիսի  15-19

Բնագիտությա ֆլեշմոբ

1.Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը

2.Օրգանիզմների փոխադարձ կապը և հարմարվածությունը շրջակա միջավայրի պայմաններին

Մայիսի  8-12

Բակտերիաների դերը բնության մեջ

Սնկեր

Մայիսի  2-5

Հողը և կենդանի օրգանիզմները

Կենդանի օրգանիզմներին բնորոշ հատկությունները

Ապրիլի  25-28

Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը

Բույսերի բազմազանությունը

Ապրիլի  17-21

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Կենսոլորտ և նրա բաղադրիչները

Ապրիլի  10-14

Կլիմա: Կլիմայի հիմնական տիպերը

Մթնոլորտի պահպանությունը և մարդու առողջությունը

Ապրիլի  3-7

«Ուսումնական գարուն» նախագծի  ամփոփում

Եղանակ, դրա տիպերը, եղանակի կանխատեսումը

Զատկածեսն ընտանիքում

Մարտի  27-31

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մարտի 20-24

Մթնոլորտի խոնավությունը: Մառախուղ և ամպեր

Մթնոլորտային տեղումներ

Մարտի  13-17

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Քամու բնութագրիչները: Քամու ուժի օգտագործումը

Մարտի   6- 10

Մթնոլորտային ճնշում, բաշխումը երկրագնդի վրա

Քամի: Քամու տեսակները

Փետրվարի 27-մարտի 3
Մթնոլորտի կազմն և կառուցվածքը

Մթնոլորտի տաքացումը

Փետրվարի 20-24

Սառցադաշտեր

Ջրոլորտի պահպանությունը: Քաղցրահամ ջրի հիմնախնդիրը

Չրերի օգտակար հատկությունները. Նախագիծ  ամփոփել

Փետրվարի 13-17

Ստորերկրյա ջրեր: Աղբյուրներ, արտեզյան ջրեր

Ճահիճների առաջացումը: Ճահիճների դերը մարդու կյանքում

Փետրվարի 6-10

Գետեր

Լճեր և ջրամբարներ

Հունվարի 30 — փետրվարի 3

Ջրոլորտ, ջուրը բնության մեջ: Ջրի հատկությունները

Համաշխարհային օվկիանոս, դրա մասերը

Հունվարի 9-27

Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում և իրականացում

Դեկտեմբերի 27- հունվարի 9

«Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ 2023

Դեկտեմբերի 19-23

Սեպտեմբերից դեկտեմբեր ամիսների հաշվետվություն բնագիտություն առարկայից

  • Վերնագրի՛ր — Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում
  • Պատումի տեսքով ներկայացրու քո առաջին ուսումնական շրջանի աշխատանքները

Դեկտեմբերի 12-16

Երկրի մակերևույթը փոփոխող արտածին ուժերը

Ամփոփիչ աշխատանք: Քարոլորտ

Դեկտեմբերի 5-9

Հրաբուխ

Երկրաշարժ, երկրաշարժից  պաշտպանվելու  կանոնները 

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2

Երկրակեղևի կառուցվածքը

Երկրի մակերևույթի հիմնական ձևերը: Հարթավայրեր և լեռներ

Նոյեմբերի 21-25

Ամփոփիչ  աշխատանք. Տիեզերք

Քարոլորտ. Երկրի ներքին կառուցվածքը

Նոյեմբերի 14-18

Հատակագիծ և քարտեզ: Մասշտաբ: Պայմանական նշաններ

Նոյեմբերի 7-11 

Երկրի տարեկան պտույտը Արեգակի շուրջը

«Արևորդի» միջազգային բնապահպանական փառատոն

Բնապահպանական ֆիլմերի դիտում.  SunChild 11th IEF Films with downloadable links.xlsx — Google Sheets

Հոկտեմբերի 31- նոյեմբերի 4

Ուսումնական աշուն 2022  ամփոփում

Երկրի ձևը, չափերը: Գլոբուս

«Արևորդի» միջազգային բնապահպանական փառատոն

Բնապահպանական ֆիլմերի դիտում.  SunChild 11th IEF Films with downloadable links.xlsx — Google Sheets

Հոկտեմբերի  24-28

Ուսումնական աշուն 2022

Հոկտեմբերի 17-21

1 Ժամ.Արեգակնային համակարգ, արեգակ, մոլորակները, Երկիր մոլորակ

2 Ժամ. Լուսինը որպես Երկրի արբանյակ: Լուսնի փուլերը

Հոկտեմբերի  10-14

1Ժամ. Քիմիական տարրեր, քիմիական նշաններ: Պարզ և բարդ նյութեր

2Ժամ. Գաղափար Տիեզերքի մասին, աստղեր և համաստեղություններ

Հոկտեմբերի 3-7

Բույսերի բազմացում.
  Հարգելի՛ սովորողներ,  որևէ բույսից կտրոն  առանձնացրեք, դրեք ջրի մեջ, նշեք այն օրը, երբ կտրոնը դրեցիք ջուրը, ուշադիր հետևեք, երբ կհայտնվի առաջին արմատը, նշեք նաև այդ օրը։ Հետո այդ արմատակալած կտրոնը դրեք հողի մեջ և շարունակեք խնամել։ Դուք այս տարբերակով օգնում եք այդ տեսակի բույսի բազմացմանը։ Լավ կլինի նաև նշեք բույսի անունը, եթե գիտեք:
Ընթացքը մաս -մաս նկարեք կամ նկարահանեք, որ կարողանաք տեղադրել բլոգում:
Բույսերի կտրոնով բազմացումը այն է, երբ օգտագործում ենք բույսից կտրված մի հատված, և դնում ենք ջրի մեջ, որպեսզի արմատակալի:  
Տվյալ բույսի  մասին տեղեկություն  հրապարակեք  բլոգում:

Սեպտեմբերի 26-30

1 Ժամ. Նյութերի երեք հիմնական վիճակները

2 Ժամ. Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ, խառնուրդների բաժանման եղանակները

Սեպտեմբերի 19-23

1 Ժամ. Մարմիններն ու նյութերը մեր շրջապատում

2 Ժամ. Նյութերի կազմությունը. Մոլեկուլներ և ատոմներ

Սեպտեմբերի  12-16

Բնության ուսումնասիրման մեթոդները . դիտում, փորձ, չափում

Սեպտեմբերի 5-9

1ժամ.«Իմ երկրագործական ամառ» նախագծի ամփոփում

Մինչև սեպտեմբերի 10-ը բլոգումդ ներկայացրո՛ւ ամառային աշխատանքներիդ ամփոփումը հետևյալ վերնագրով՝  «Իմ երկրագործական ամառը»,  որը պետք է ունենա հետևյալ կետերը՝

  • Իմ երկրագործական ամառը  (բերքահավաք, շրջակա միջավայրի խնամք, ճամփորդություն և այլն)

2 ժամ. Ինչ է բնությունը

Սեպտեմբերի 1-4

Սեպտեմբերի 1-ից 4-ը՝ Գիտելիքի օրը

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s