Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ

20220613_125649

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

«Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ»-ը կրթահամալիրյան ուսումնական նախագիծ է, որի նպատակն է, որպես ուսումնական գործունեություն, սովորողների մեջ արթնացնել սեր բնության, երկրագործության, շրջակա միջավայրի նկատմամբ։

Կրթահամալիրում այն միշտ էլ եղել է ուսումնական ամենակարևոր ու հետաքրքիր նախագծերից մեկը, միշտ շարունակելի՝ նորանոր լուծումներով, նորանոր ուղղություններով և համագործակցություններով: Նախագիծն իրականացվում է բնագիտության, սովորողի ընտրությամբ գործունեության, տեխնոլոգիայի, «Ես և շրջակա աշխարհը» դասաժամերի ընթացքում՝ ուսումնական գործունեության տարբեր ձևերով, եղանակներով։

Բնագիտության ուսուցումը (շաբաթական 2 ժամ) կազմակերպվում է բնագիտական, բնապահպանական, բույսերի խնամքի նախագծերի ձևով, սովորողի ընտրությամբ գործունեությունը (շաբաթական 4 ժամ)՝ կենդանաբան-բուսաբանի, պարտիզպանի գործունեության խմբերով։

Երկրագործությունը՝ որպես կրթահամալիրյան լայն ու բազմաբովանդակ նախագիծ, իր մեջ ներառում է միջավայրի խնամք, հողի փորում, փոցխում, բույսերի տնկում, ջրում, ծառատունկ, ծաղկատունկ, սերմնացան, սերմնահավաք և այլն:

Երկրագործական նախագծերի ժամանակահատված՝ շուրջտարյա

Երկրագործության ուղղությունները.

Ներկայացվում են՝

  • Կրթական պարտեզում  անվտանգ, լուսավոր, խնամված, ոռոգվող ճեմուղի-անցումները, ընդլայնված լանդշաֆտը, կանաչ գոտիները, պուրակները, խաղողի վազերի խնամք
  • Ծառատունկ
  • Կրթական պարտեզի նոր զարգացումները,  լուծումներ
  • Երկրագործական աշխատանքներ Հյուսիսում

Ներկայացման միջոցը՝ քայլք-շրջայց, ուսումնական TV-ով հաղորդում, ռեպորտաժ, առանձին պրեզենտացիաներ, աուդիտ (ցուցանիշների գրանցում), այլ նախագծեր։

Նպատակը՝ Մաքուր և խնամված պահել միջավայրը, որում մենք ապրում ենք, իրականացնել բույսերի խնամք, լանջերը ջրել, ինչպես նաև գործիքների հետ աշխատելու հմտություններ ձեռք բերել:
Իրականացնել բերքահավաք, սերմնացան, սերմնահավաք:

Արդյունքը՝ Գործնական պայմաններում ձեռք բերված գիտելիքների կիրառում դպրոցում, տանը:
Ուսումնական նյութերի, տեսանյութերի,  ֆոտոպատումների տեղադրում բլոգներում:

Նախագծի արդյունքներն՝ այստեղ:

Հոդված ՝ Երկրագործությունը՝ որպես ուղիղ ճանապարհ

Մի փոքր կներկայացնենք մի քանի բուսատեսակների աճման տեսակներ։ Սա լոբին է, այդպես է աճում`

Իսկ սա կարտոֆիլն է`

Այս նկարում չորս տեսակի մշակաբույսեր են, դրանք են հազարը, ստեպղինը (գազար), բազուկը և արևածաղիկը։

InCollage_20220813_193850064

Երկրագործությունը նախակրթարանում

2-4 տարեկանների խումբ

Նախակրթարանի սաների համար իրականացվող նախագծեր՝

Աշնանը՝ սերմնահավաք, ծաղկատունկ-ծառատունկ:

Նախակրթարանի սաների և ծնողների հետ իրականացնել ծաղկատունկ-ծառատունկ:

Վարդատունկ

Մի քանի տեսակի բույսերի կտրոններ դնել ջրի մեջ, որոշ ժամանակ անց, երբ կտրոնները կարմատակալի, տնկել թաղարների մեջ սաների մասնակցությամբ՝

Բույսի կտրոնների տնկում

Մարտ ամսին իրականացնել սերմացան

Սերմնացան նախակրթարանում  

Գարնանը՝

Մարտ _ ապրիլ ամսից (հաշվի առնելով եղանակային պայմանները) կատարել ծաղկատունկ- ծառատունկ, բույսերի սածիլների տեղափոխում բակ, իրականացնել ծաղկանոցներ: Շարունակում են մայիս, հունիս ամսին խնամել և այդպես շարունակական…

Երկրագործական աշխատանքները նպաստում է նրան, որ սովորողները կարողանում են ծառերի խուրձ կապել, բույսեր տնկել, խնամել, ջրել, սերմնացան իրականացնել: Նաև նպաստում է նրան, որ իրենց տանը կարող են ծնողներին, տատիկներին և պապիկներին օգնել իրենց փոքրիկ ներդրումով:

Անժելա Բլեյան, Սուսաննա Պետրոսյան, Շողիկ Պողոսյան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s