Ուսումնական առաջին շրջանը բավականին հագեցած էր տարբեր գործունեությամբ: Մասնակցեցի վերապատրաստման ատեստավորմանը, որը բավականին ժամանակատար էր և օգտակար: Այդ ընթացքում կարդացինք և վերլուծեցինք մեր ավագ գործընկերի հոդվածները: Վերապատրաստման ընթացքում վերհիշեցինք հանրակրթության օրենքի մասին և այլն : Սովորեցինք և կիրառեցինք տարբեր օնլայն ծրագրեր, որոնք արդյունավետ են մեր աշխատանքային առօրյայում:
Ուսումնական առաջին շրջանում սկսեցինք շարունակել «Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ» նախագիծը:
«Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ»-ը կրթահամալիրյան ուսումնական նախագիծ է, որի նպատակն է, որպես ուսումնական գործունեություն, սովորողների մեջ արթնացնել սեր բնության, երկրագործության, շրջակա միջավայրի նկատմամբ։ Կրթահամալիրում այն միշտ էլ եղել և շարունակվում է ուսումնական ամենակարևոր ու հետաքրքիր նախագծերից մեկը, միշտ շարունակելի՝ նորանոր լուծումներով, նորանոր ուղղություններով և համագործակցություններով: Նախագիծն իրականացրել ենք բնագիտության, սովորողի ընտրությամբ գործունեության, տեխնոլոգիայի դասաժամերի ընթացքում՝ ուսումնական գործունեության տարբեր ձևերով, եղանակներով։ Այդ նախագծի շրջանակում իրականացրել ենք հետևյալ աշխատանքները սեպտեմբեր ամսին՝
Մագլցողների տնկում
Մագլցողների կապում
Բույսերի խնամք
Բուսաբուծության լաբորատորիայում
Կարևոր նախագծերից էր Ուսումնական աշուն 2021 նախագիծը, որին մասնակից դարձան Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողները, նաև Միջին դպրոցի 6-րդ դասարանի սովորողները: Ներկայացնում եմ արդյունքները ՝
Ուսումնական աշուն 2021 նախագիծ Հյուսիսային դպրոց 4-րդ, 5-րդ դասարան
«Ուսումնական աշուն» 2021 նախագիծ Միջին դպրոց 6-րդ դասարան
Նոյեմբեր ամսին կառանձնացնեմ հաջողված նախագծերից մի քանիսը՝ մեկը «Վերածնունդ» նախագիծն է, այս նախագիծը սկիզբ դրեցինք նոյեմբեր ամսին բալենիների տեղափոխում հյուսիս-արևմուտք ուղղությամբ, նախապատրաստական աշխատանքներ կատարեցինք գարնանը ընդառաջ: Դալմայի այգիներից տեղափոխած խաղողի տնկիների վերատնկում կիրակացնենք Հյուսիսային դպրոց պարտեզում:
Արդյունքներն են՝
Միջավայրի բարեկարգման աշխատանքներ, նոյեմբեր 1-5
Շարունակում ենք բալենիները վերատնկել
Կարևոր նախագծերից մեկն էլ Ծառատունկ Հյուսիսային դպրոցում նախագիծն է, սովորողների, ծնողների հետ ծառատունկ իրականացրեցինք: Միասնական սիրով ծառերը տնկեցինք, քննարկեցինք ծառեր տնկելու խորհուրդը որն է : Տնկեցինք բալենի, կեռասենի և սև սալոր:
Ավելի կարևոր նախագծերից էր Արևորդի միջազգային բնապահպանական փառատոնը, որը նախատեսված էր նոյեմբերի 14-18-ի համար, միասնական սիրով դիտեցինք և քննարկեցինք 4-րդ , 5-րդ և 6-րդ դասարանի սովորողների հետ: Սովորողները իրենց կարծիքները հրապարակեցին բլոգում, հետաքրքիր էր կարդալ սովորողների մեկնաբանությունը՝
«Արևորդի» միջազգային բնապահպանական փառատոն. ֆիլմերի դիտում Հյուսիսային դպրոց և Միջին դպրոց:
Հասանք դեկտեմբեր ամսին, հաջողված նախագիծ էր, Իմ բույսն, իմ կենդանին նախագիծ, որտեղ սովորողները ներկայացնում են, թե ինչպես են խնամում բույսերը, ինչ կենդանիներ են պահում և ինչպես են կերակրում: Հոգատար վերաբերմունք են ցուցաբերում բուսական և կենդանական աշխարհի հանդեպ: Սովորողների աշխատանքները՝ այստեղ:
Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփումը ըստ ամիսների՝
Սկսվեց երկրորդ ուսումնական շրջանը, այ քեզ ձմեռային ճամբար, տարբեր նախագծեր, ճամփորդություններ:
Հունվարյան ճամբարը հետաքրքիր և հագեցած էր տարբեր նախագծերով, այցելեցինք քիմիայի և ֆիզիկայի լաբորատորիա, իրականացրեցինք մի շարք հետաքրքիր փորձեր: Հյուրընկալեցինք Ավագ դպրոցի սովորողներին, միասնական մարզական խաղեր խաղացինք: Դդմացան իրականացրեցինք նախակրթարանի սաների հետ: Մասնակցեցինք հին նոր տարին ավետիսներով մեդիա-ուրբաթին:
Հաջողված եմ համարում համագործակցային, սովորող-սովորեցնող նախագծերը և ճամփորդությունները:
Ղեկավարել եմ բնագետ֊հայրենագետների ջոկատը
Ուսումնական երկրորդ շրջան, հունվարյան նախագծեր
Հունվարյան ճամբարի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Հունվարյան ճամբարի երկրորդ շաբաթվա ամփոփում
Հունվարյա ճամբարի երրորդ շաբաթվա ամփոփում
Արդյունքները՝
Ամանորյա տոնական աղցաններ են պատրաստում սովորողները
Դդմացան համատեղ Սոնա Կարապետյան և Անուշ Ավետիսյան
Ձեր մանչերուն Աստված օրհնե, ավետիս
Հետաքրքիր բնագիտական փորձեր համատեղ Նունե Թեմուրյան և ընկերներ
Քիմիայի լաբորատորիայում համատեղ Վեներա Խառատյան
Սերմնացան ճամբարականների հետ համատեղ Սուսաննա Պետրոսյան և Նարինե Պողոսյան
Տնկում ենք սոխ. բնագիտական փորձ համատեղ Մանե Հարությունյան և ընկերներ
Կենսաբանության լաբորատորիայում համատեղ Անուշ Ասատրյան և ընկերներ
Սովորողները մասնակցում են բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին
Բազուկի սերմնացան
Ուսումնական ճամփորդություններ՝
1.Ձմեռային խաղեր. Չմշկասահք
Արդյունք՝
Գեղասահքի և հոկեյի դպրոցում
2.Բնության թանգարան
Արդյունք՝
Բնության թանգարանում
Համակարգել եմ բնագիտատեխնիկական ստուգատեսը՝
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2022. Հունվարի 10-14
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2022. Հունվարի 17-21
Բնագիտատեխնիկական ստուգատես 2022. Հունվարի 24-28
Հյուսիսային դպրոց-պարտեզում համակարգել եմ Բնագիտատեխնիկական 2022 ամենամյա ստուգատեսը։ Կազմակերպման արդյունքները։
Ուսումնական երկրորդ շրջանի ամփոփումը ըստ ամսվա՝
Հունվար ամսվա հաշվետվություն
Հունվարյան ճամբարին հաջորդեց երրորդ ուսումնական շրջանը էլ ավելի հետաքրքիր նախագծերով՝
Ուսումնական երրորդ շրջան 2022. Անհատական աշխատաժամանակ
Սկսվեց փետրվար ամիսը, այստեղ են աշխատակարգերը և նախագծերը՝
1.Նախագիծ՝
Չրերի օգտակար հատկությունները. նախագիծ
Արդյունքներ՝
Չրերի մասին. սովորողների աշխատանքների ամփոփում
2.Նախագիծ՝
Միջավայրի խնամքը և բակային աշխատանքներ
Արդյունքներ՝
Խնամում ենք մեր միջավայրը
Ծաղիկների խնամք
Սարալանջի միջավայրի խնամք
Բակային աշխատանքներ
Անթափոն կենցաղի մասին սեմինար
Հանդիպում Վահե Սալահյանի հետ
Մարտ ամսվա ընթացքում իրականացված աշխատանքները.
1. «Անթափոն կենցաղ». նախագիծ
Արդյունքներ՝
Սեմինար Վահե Սալահյանի հետ
Թափոնների տեսակավորում
2.Հյուսիսի խնամվող պարտեզը. նախագիծ
Արդյունք՝ Գարնանային աշխատանքներ
Արդյունքներ՝
Բուսաբուծության լաբորատորիայում
Խորդենու սերմնացան
4.«Ուսումնական գարուն» նախագիծ
Արդյունք՝
Ուսումնական գարուն նախագիծ. սովորողների աշխատանքներ
Մարտի 21-25. մանկավարժական ճամբար
Մանկավարժական գարնանային բաց ճամբար. Աշխատաժամանակ
Մարտի 25
Արդյունքներ՝
Մանկավարժական գարնանային ճամբարի առաջին օրը
Մանկավարժական գարնանային բաց ճամբար. օր երրորդ
Մանկավարժական ճամբար․ Օր չորրորդ
Մարտ ամսվա ամփոփում. Միջին դպրոց
Հասանք ապրիլ ամիս, բուռն աշխատանքների, հետաքրքիր նախագծերի, իսկական գույների և երանգների ամիս էր, որտեղ կատարեցինք մի շարք աշխատանքներ՝
Ապրիլ ամսվա ընթացքում իրականացված աշխատանքները.
Իրականացված նախագծեր՝
Վերածնունդ
Հյուսիսի խնամվող պարտեզը. նախագիծ
Ծաղկանոցների ստեղծում և թփերի տնկարան 2022
Արդյունքներ՝
Խաղողի տնկիների ակոսների բացում և գոմաղբով հարստացում
Ապրիլի 1.Վայոց ձորի շրջայց, իրականացրել ենք
Ապրիլի 22 , 25, 26.Հյուսիսային դպրոցում միասնական ծաղկատունկ, ծառատունկ
Նախագիծ՝ Երկրի օր
Արդյունք՝ Երկրի օրը Հյուսիսում
Ապրիլի 30. Համապետական շաբաթօրյակ. Ապրիլի 30
Արդյունքներ`
Համապետական շաբաթօրյակին ընդառաջ
Համապետական մաքրումի օր, ծառատունկ, ծաղկատունկ
Հաջորդեց մայիս ամիսը՝ մայիսյան 17-րդ հավաքով
Շաբաթվա ամփոփումներ՝
Մայիսյան 17-րդ հավաքի առաջին շաբաթվա ամփոփում
Մայիսյան 17-րդ հավաքի երկրորդ շաբաթվա ամփոփում
Մայիսյան 17-րդ հավաքի երրորդ շաբաթվա ամփոփում
Մայիսյան 17-րդ հավաքի չորրորդ շաբաթվա ամփոփում
Իրականացված նախագծեր՝
Էկոտուր 2022 բնապահպանական ամենամյա ստուգատես
Ծաղկանոցների ստեղծում և թփերի տնկարան 2022
Հյուսիսի խնամվող պարտեզը. նախագիծ
Արդյունքներ՝
Ծաղկանոցները համալրում ենք բույսերով
Տնկարանի խնամք և կտրոնների տնկում
Սիենայի պուրակում բույսերի համալրում
Համակարգում եմ՝
Էկոտուր 2022 բնապահպանական ամենամյա ստուգատես
Արդյունքներ՝
Էկոտուր 2022. Ապրիլի 22- մայիսի 22
Շրջայց Հյուսիսային դպրոցում կլոր սեղան
Ուսումնական ճամփորդություն՝
Նախագիծ՝
Ճամփորդություն դեպի Բջնի
Արդյունք՝
Ճամփորդություն դեպի Բջնի. Էկոնախագիծ
Ուսումնական ռադիոթողարկումներ
Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում ըստ ամիսների՝
Փետրվար ամսվա ամփոփում
Մարտ ամսվա ամփոփում
Ապրիլ ամսվա ամփոփում
Մայիս ամսվա ամփոփում
Մեկնարկում է չորրորդ ուսումնական շրջանը…
Չորրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում
Աշխատակարգ՝
Անհատական աշխատաժամանակ, 4-րդ ուսումնական շրջան
Ուսումնական ճամբար, մայիսի 30-ից հունիսի 5-ը
Ուսումնական ճամբար, հունիսի 6-10
Մանկավարժական փառատոնային ճամբար. աշխատակարգ հունիսի 13-17
Մանկավարժական ճամբար. հունիսի 20-24
Լրացուցիչ կրթության ճամբար՝ հունիսի 27-հուլիսի 1
Շրջակա միջավայրի խնամքի նախագծեր`
Էկոտուր 2022 բնապահպանական ամենամյա ստուգատես
Ծաղկանոցների ստեղծում և թփերի տնկարան 2022
Հյուսիսի խնամվող պարտեզը. նախագիծ
Արդյունքներ՝
Շրջակա միջավայրի պահպանության միջազգային օրը կրթահամալիրում
Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում. Սովորողների աշխատանքները 4-րդ դասարան
Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում. Սովորողների աշխատանքները 5-րդ դասարան
Բուսաբուծության լաբորատորիայում
Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում. Սովորողների աշխատանքները 4-րդ դասարան
Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում. Սովորողների աշխատանքները 5-րդ դասարան
Ծաղկատունկ. էկոնախագիծ թափոններով. համատեղ նախագիծ. Մանուշակ Աբրահամյան և 1-1
դասարան
Ուսումնական ռադիո՝ 7 թողարկում
Նախագծերի ամփոփում՝
Նախագծերի ամփոփում (2021֊2022 ուս տարի)