1.Կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզների ուսումնական պլանի համաձայն բնագիտությանը շաբաթական հատկացվում է 2 ժամ: Ուսումնական պլանի պարզաբանումներում գրված է. «Բնագիտության ուսուցումը կազմակերպվում է բնագիտական, բնապահպանական, բույսերի և կենդանիների խնամքի նախագծերի ձևով, ուսումնական ագարակում, լաբորատոր պայմաններում, փորձի հիման վրա»:
Կարող ենք ավելացնել խաղողի ու գինու դպրոցում, բաց միջավայրում, բակ-պարտեզում:
2.Սովորողի ընտրությամբ շաբաթական 4 ժամով՝ կենդանաբան-բուսաբանի, պարտիզպանի գործունեություն, բնագիտական-տեխնիկական ստեղծագործություն:
Առաջարկում եմ ընտրությունը անվանել, օրինակ՝ բույսերի-կենդանիների խնամք կամ այլ անվանում, քանի որ մի շարք աշխատանքներ են կատարվում և ներառված է մի քանի գործունեություն, հստակ անուն ունենա ընտրություն:
3.Սովորողներին ներկայացվող նախագծերի ուղղություններն են.
պարտիզապուրակային գործունեություն. կազմակերպվում են դպրոց-պարտեզների տարածքներում, ղեկավարում է դպրոց-պարտեզի պարտիզպանը, սովորողների խումբը մինչև 10 հոգի
Կառաջարկեմ փոքրաթիվ խումբ լինի, քանի որ աշխատում են գործիքներով, դժվար է վերահսկել սովորողներին, և փոքրաթիվ լինելով ավելի շատ աշխատանք է արվում և արդյունավետ է լինում, քան մեծ խմբով լինելու դեպքում: