Յուրաքանչյուր բնագետ ուսուցիչ, ով դասավանդում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, այնպես պետք է ատեստավորվի, որը կհամապատասխանի հեղինակային կրթական ծրագրին:
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում դասավանդող բնագետ ուսուցիչը պետք է կարողա մշակել ուսումնական նյութեր, ստուգատեսային նախագծեր, ֆլեշմոբեր, կարողանա ուսումնական միջավայրը ծառայեցնի ուսումնական գործընթացին, իրականացնի բնագիտական փորձեր յուրաքանչյուր տարիքին համապատասխան:
Դիտարկելով ուսուցչի բլոգը, իրականացրած նախագծերը, մշակած ուսումնական փաթեթները, կերևա ուսուցչի կատարած աշխատանքը, դա կլինի իրական և տեսանելի արդյունք, կարծում եմ այդպես ավելի լավ կլինի ատեստավորումը: