Նախագիծ՝
Օգտակար և բուժիչ բույսեր
Ուսումնասիրում ենք բույսերի օգտակար հատկությունները, կառաջարկեմ՝
Ալոե, մասուր, երիցուկ, օշինդր, անթառամ, դաղձ
Ուսումնական նյութեր
1 ժամ. Թեմայի ամփոփում
1. Ինչպե՞ս են բույսերը և կենդանիները ստանում օրգանական նյութեր:
2. Ինչու՞ են կանաչ բույսերը համարվում այլ կենդանի օրգանիզմների աղբյուր:
3. Ինչպե՞ս է փոխակերպվում էներգիան կենդանի օրգանիզմում:
4. Հեծանվորդը 1500 մ ճանապարհը անցնում է 60 վայրկյանում: Որոշեք հեծանվորդի շարժման միջին արագությունը:
5. Ի պատիվ անգլիացի գիտնական …… աշխատանքի միավորը կոչվում է ……:
6. Մարմինների հնարավոր փոխազդեցության կամ նրանց շարժմամբ պայմանավորված էներգիան անվանում են…..:
2 ժամ. Ջերմային հավասարակշռություն
Ջերմաստիճանի հետ են կապում տաք և սառը արտահայտությունները:
Եթե տաք և սառը մարմինները հպվում են, ապա որոշ ժամանակ անց նրանց ջերմաստիճանները հավասարվում են:
Երբ ջերմաչափը դնում են հիվանդի թևի տակ, ջերմությունը հիվանդից անցնում է ջերմաչափին, և հիվանդի ու ջերմաչափի ջերմաստիճանները հավասարվում են, ջերմաչափը և հիվանդը միմյանց հետ գտնվում են ջերմային հավասարակշռության վիճակում: Այսպիսով՝ մարմնի տաք կամ սառը լինելը որոշվում է նրա ջերմաստիճանով:
Ջերմաստիճանը մարմնի տաքացման աստիճանը և ջերմային հավասարակշռության վիճակը բնութագրող ֆիզիկական մեծություն է:
1. Ի՞նչ է բնութագրում ջերմաստիճանը:
2. Ե՞րբ են մարմինները ջերմային հավասարակշռության վիճակում:
3. Ջերմաչափերի ի՞նչ տեսակներ կան: