1․ Ճամբարի կազմակերպում․ 0,5 կրեդիտ
2․ Ստուգատեսներ․ 0,2 կրեդիտ
Պարապմունքների ձևը՝ հեռավար (նամակագրություն, գործնական աշխատանքների հրապարակումներ բլոգներում). հոկտեմբերի 6-11
1․ Ճամբարի կազմակերպում
Առաջադրանք 1․ Կարդալ կարգը, գրել դիտարկումներ, առաջարկներ Ուսումնական ճամբարի(աշնանային, ձմեռային, գարնանային, ամառային) կազմակերպման կարգ
Ուսումնական ճամբարի կազմակերպման կարգը պարզ ներկայացված էր, դիտարկումներ և առաջարկներ չունեմ:
Առաջադրանք 2․ Կարդալ կարգերը, գրել դիտարկումներ, առաջարկներ
- Ամառային ստեղծագործական բաց ճամբարի կազմակերպման կարգ
- Աշխատանքային ճամբար
Կարդացի կարգերը, մատչելի ներկայացված էր, դիտարկումներ և առաջարկներ չունեմ:
Առաջադրանք 3. Կարդալ հոդվածները, ընտրել մեկը և բլոգում գրավոր գրախոսել
- Ուսումնական ճամբար․ համագործակցային նախագծերի հունվար-Մարգարիտ Սարգսյան
- Էկոտուրի ճամբարը՝ էկոնախագծի խրախուսանք-Մարթա Ասատրյան
- Ուսումնական ճամբարները կրթահամալիրում-Լուսինե Գասպարյան
- Ջա˜ն, ճամբար ջան-Աշոտ Բլեյան
Ուսումնական ճամբար․ համագործակցային նախագծերի հունվար-Մարգարիտ Սարգսյան
Երբ այդ հոդվածը կարդացի, ինձ հարազատ էր: Քանի որ ուսումնական ճամբարի օրակարգը հագեցած է տարբեր գործունեություններով: Ուսումնական ճամբարը համագործակցային նախագծերի փաթեթ է և հոդվածում մանրամասն, պարզ, մատչելի ներկայացված է քայլերը. սկսած աշխատակարգից, ճամբարի բովանդակությունից, և վերջացրած ամփոփումով: Կներկայացնեմ 2021 թվականի հունվարը ինձ համար նույնպես համագործակցային նախագծերի ամիս էր: Հունվար ամիսն ինձ համար ավելի կարևորվեց, իրականացրեցինք մի շարք նախագծեր՝ սովորող-սովորեցնող, վարպետության դասեր, համագործակցային նախագծեր կրթահամալիրի քիմիայի, ֆիզիկայի, կենսաբանության, աշխարհագրության դասավանդողների և երկարացված օրվա ճամբարականների հետ, այցելություն խաղողի և գինու դպրոց, ուսումնական ագարակ, բուսաբուծության լաբորատորիա և իրականացրեցինք ուսումնական ճամփորդություններ: Հունվար ամսվա ամփոփումը հավաքելուց հետո համոզվեցի, թե մեկ ամսվա ընթացքում, ինչքան նոր գիտելիք կամ հմտություն կարող ես ձեռք բերել և հաճույք ստանալ կատարած աշխատանքից:
2․ Ստուգատեսներ
Առաջադրանք 1.
- Կարդալ , գրավոր գրախոսել նյութը. Դիտարկումներ, առաջարկներ, համեմատություն
կարդացած մշակումների բովանդակության հետ
Ստուգատեսի` որպես ուսումնական գործունեության կազմակերպման կարգ
Ստուգատեսը նախապատրաստում և կազմակերպում են դասավանդողները և սովորողները միասին` որպես ուսումնական նախագիծ: Ստուգատեսի կարգը պարզ է, քանի որ մասնակցում ենք բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, և այնպիսի նախագծեր ենք իրականացնում, որոնք կհամապատասխանեն ստուգատեսի պահանջներին: Ստուգատեսին մասնակից են լինում, և՛ դասավանդող, և՛ սովորող:
Առաջադրանք 2.
Կարդալ հոդվածները, ընտրել մեկը և գրախոսել
- Ստուգատեսի բովանդակություն՝ ըստ տարիքային խմբերի-Գևորգ Հակոբյան
- Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար-Էմանուել Ագջոյան
- Արտակարգ ստուգատեսի ամփոփում-Լիլիթ Սահակյան
- Ստուգատեսային գործունեություն առաջին դասարանից-Արմինե Մնացականյան
Ընտրել եմ հետևյալ հոդվածը՝ - Ստուգատես բոլոր տարիքի մասնակիցների համար-Էմանուել Ագջոյան
Այս հոդվածի իմաստը կայանում է նրանում, որ ստուգատեսը դառնում է յուրօրինակ հարթակ, որը ներգրավում է սովորողներին ու ծնողներին: Քանի որ ստուգատեսներին մասնակցում են տարատարիք սովորողներ, այստեղ կարևոր կետ էին առանձնացրել նորովի սահմանելու յուրաքանչյուր տարիքային խմբի նպատակներն ու այդ նպատակին հասնելու միջոցները:
Ձեռքբերումների շարքում ինձ համար ամենակարևորը, իհարկե, ստուգատեսի ընդլայնումն է, այսինքն՝ յուրաքանչյուր տարիքային խմբի սովորողների, դասվար-դաստիարակների և դասավանդողների մասնակցությունը: Յուրաքանչյուր տարիքային խմբի ստուգատեսի մասնակցության նպատակն է, և խիստ անհրաժեշտ պայման է դասվարի օգնությունը, իսկ աշխատանքը կներկայացվի որպես դասարանական նախագիծ:
Սովորողները կարող են ներկայացնել նաև անհատական կամ ընտանեկան նախագծեր՝ ծնողների օգնությամբ:
Աշխատանքների հիմնական ուղղությունները շատ կարևոր են՝
- բույսերի և կենդանիների խնամք
- սովորողի օգտագործած խաղալիքները
- սովորողների հավաքած մակետներն ու խաղալիքները։
- Իմ փոքրիկ ջերմոց-լաբորատորիան
- Բույսերի ու կենդանիների շուրջտարյա խնամքի նախագծեր
- Իմ ստեղծած կանաչ անկյունը
- Լաբորատոր փորձեր
Սովորողը համար իմ կարծիքով ամենալավը նա է, որ մեկ անգամ ավելի լավ է տեսնի, փորձը կատարի, քան մի քանի անգամ լսի:
Առաջադրանք 3․
Կազմել ստուգատեսի նախագիծ, հրապարակել բլոգում, իրականացնել սովորողների հետ, արդյունքները գնահատել. հաջողություններ, թերություններ, զարգացում․․․
Կազմել եմ և իրականացրել եմ հետևյալ նախագիծը՝
Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ նախագիծը շուրջտարյա էր, ստուգատեսերով ամիսներին բնորոշ, որ ամփոփել ենք և ներկայացրել ենք՝ քայլք-շրջայցով, ուսումնական TV-ով հաղորդում, պրեզենտացիաներ, ցուցանիշների գրանցում։
Ինձ համար հաջողված էր Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ նախագիծը, քանի որ իրականացրեցինք համատեղ աշխատանքներ, սովորողների, դասավանդողների հետ:
Թերությունների կամ բացթողումների մասին չեմ կարող խոսել, քանի որ տարատարիք սովորողների հետ եմ իրականացրել, յուրաքանչյուր սովորող իր տարիքին, իր ուժերի սահմաններում իր մասնակցությունն է ունեցել նախագծին, և կարողացել է օգտակար լինել և հմտություն ձեռք բերել :
Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհ նախագիծը ներկայացրել եմ հոդվածի տեսքով: