Առաջադրանք 4

1․ Ներառական կրթություն հատուկ կարիքով սովորողի հետ․ 0,5 կրեդիտ
2․Ուսումնական ճամփորդություն․  0,5 կրեդիտ
Պարապմունքների ձևը՝ հեռավար (նամակագրություն, գործնական աշխատանքների հրապարակումներ բլոգներում). սեպտեմբերի 30-ից հոկտեմբերի 6

1․ Ներառական կրթություն հատուկ կարիքով սովորողի հետ

Առաջադրանք 1․ Ծանոթանալ Կրթահամալիրի դպրոցներում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքով սովորողի ուսուցման կազմակերպման կարգ 
Կարդացել և ծանոթացել եմ:

Առաջադրանք 2․Գրավոր գրախոսել կարգը, դիտարկումներ, առաջարկներ անել։

Հեղինակային կրթական ծրագիրը ներառական է՝ «յուրաքանչյուր երեխայի համար, այդ թվում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող»:
Կրթահամալիրում միջավայրը ներառող, զարգացնող, բաց է: Կարևոր բաղադրիչներից է նաև, որ սովորողի անհատական պլանում որպես հանրակրթական ծառայություն կարող են ներառվել թերապևտիկ պարապմունքներ ուսումնական ագարակում, լողավազանում, բրուտանոցում, ջերմոցում՝ շաբաթական մեկ անգամ:
Սովորողի ներառումն ապահովելու համար համապատասխան պայմանների ստեղծմանը մասնակցում է նաև ծնողը, այսինքն՝ ընտանեկան դպրոցը, և դա շատ արդյունավետ է, քանի որ այդպիսի փորձ ունեցել եմ և արդյունքը տեսանելի է եղել:

Առաջադրանք 3. Բլոգում ներկայացնել հատուկ կարիքով սովորողի հետ  աշխատանքի  հաջողած  մեկ փորձ. Հաջողություն, դժվարություններ,զարգացում։ 

Սեպտեմբեր ամսից սկսած կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող մի սովորողի հետ եմ աշխատում: Տվյալ սովորողի մոտ դժվարություն կա, ուղեկցող մանկավարժի հետ ենք միաժամանակ աշխատում: Սկսել եմ բույսերի խնամքից, քանի որ դժվարություն կա, ուղեկցող մանկավարժի օգնությամբ է իրականացնում: Կաշխատենք սովորողի ինքնուրույն ծորակը բացի, ջուրը լցնի ցնցուղի մեջ, ինքնուրույն բույսը ջրի, և այդ ամենին հասնելու համար դեռ ժամանակ է անհրաժեշտ, երբ հասնենք արդյունքի, նոր կխոսենք հաջողության և զարգացման մասին: Հուսով եմ աշխատանքը արդյունավետ կլինի, կներկայացնեմ մի աշխատանք՝
Բույսերի խնամք
Հատուկ կարիքով սովորողների ծնողների հետ համագործակցությանն ուղղված աշխատանքի կազմակերպում։
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողի և ծնողի հետ հաճախակի է եղել համագործակցությունը և գրանցել ենք արդյունքները: Համագործակցությունը միասնական հաջողված է և զարգացումը տեսանելի: Սովորողի բնագիտության բաժինն եմ կցում և մի քանի աշխատանքներ՝

Իմ թութակները
Իմ ընտանի կենդանին
Ի՞նչ նյութ են պարունակում կարտոֆիլը և հացը
Ածիկացան
Բնագիտական փորձ ջրով

Առաջադրանք 4․ Ընթերցարան 

Գրավոր քննարկել-վերլուծել հոդվածները, տեսանյութը.  

  • Երբ դասարանում ուսումնական հատուկ կարիքով երեխաներ կան — թարգմանություն անգլերենից՝ Յուրա Գանջալյան 

    Այս հոդվածը իրական մեր կյանքն է, քանի որ շփվելով առանձնահատուկ կարիքով սովորողի հետ, կառանձնացնեմ ուսումնական հատուկ կարիքով երեխաների ընդհանրություններից մի քանի կետեր.
    ունեն հանդուրժողականության ցածր և հիասթափության բարձր մակարդակներ, նրանց համար դժվար և նույնիսկ անհնար է երկար ժամանակ աշխատել միևնույն առաջադրանքի վրա, դժվարությամբ են աշխատում ուրիշների հետ, երբ համակարգչի մարտկոցը նստում է բարկանում են, պահանջկոտ ու հրամայական տոնով են խոսում:
    Հաշվի առնելով ուսումնական հատուկ կարիքով երեխաների նշված ընդհանուր դժվարությունները, պետք է մանկավարժը իր ուշադրության կենտրոնում պահի առանձնահատուկ կարիքով սովորողներին: Եվ կարևոր պայմաններից է, որ
    հաճախակի ստուգի սովորողի հնարավոր առաջընթացը:
    Սովորողը պետք է իմանա, թե որքան է առաջադիմել իր անհատական ծրագրում: Եթե անհրաժեշտ է, մանակավարժը պետք մի քանի անգամ կրկնի առաջադրանքը կատարելու ցուցումները գրավոր և բանավոր կերպով: 
     Բոլոր մնացած սովորողների համար էլ նման հիշեցումները դրականորեն են ազդում: Աուտիզմով երեխաները հաճախ են ունենում ինքնախթանման վարքային դրսևորումներ. անտեղի ծափ տալը, տեղում ճոճվելը, կամ նույնիսկ ինքն իրեն ապտակելը: Դասարանի մյուս սովորողներին պետք է հասկացնել, որպեսզի նրանք ըմբռնումով մոտենան այդ վարքային դրսևորումներին:
    Սկզբում սովորողների հետ դժվար են հարմարվում դասարանում կամ խմբում, ժամանակ անց հարմարվում են, և օգնում են, եթե ընկերները դժվարություն են ունենում:

  • Ներառական կրթություն. կանադական փորձից, թարգմանություն ֆրանսերենից՝ Աննա Մարության 

    Դպրոցում ներառականությունը միայն առանձին սովորողների համար չէ: Ներառական կրթությունը մի մեթոդ է, որը մեզ ստիպում է լինել ավելի ստեղծական, և մեր դպրոցների միջավայրը դարձնել այնպիսին, որ մատչելի լինի բոլոր սովորողների համար: Կրթահամալիրի միջավայրը բաց, ներառող, զարգացնող է, որ դրական և դինամիկ շարժ է ապահովում սովորողի համար:
    Ստեղծականություն ասելով՝ հասկանում ենք այն, որ դասավանդողն այնպիսի մեթոդներ և միջոցներ է կիրառում, որ դասընթացին մասնակցում են բորոր սովորողները: Ճիշտ է, որ երեխաներին  ընդունում են սովորական դասարաններում և ներառում են դպրոցական կյանքին։
    Կրթական արդյունքները պետք է դիտարկել ըստ յուրաքանչյուր երեխայի կարողությունների, քանի որ միևնույն դասարանում սովորողները կարող են ունենալ տարբեր խնդիրներ և արդյունքներ:
    Ներառական կրթությունը հնարավորություն է տալիս բոլոր երեխաներին միմյանց աջակցելու, օգնելու և միմյանց հետ ընկերանալու հնարավորություն:

  • Լավ ընկերը 

    Այս տեսանյութը տեսնելով հասկացա, թե մեր սովորողներն, ինչ հոգատար են իրենց ընկերների հանդեպ: Սովորողները ինչ հաճույքով էին պատմում իրենց ընկերոջ մասին: Չեն ուզում իրենցից տարբերվի, ուզում են իրենց պես քայլի, վազի, խաղա, իրենցից ետ չմնա: Այ սա է մեր կյանքը, իրականությունը և ամենակարևորը սովորողները իրենց մաքրամաքուր մաղթանքներն էին հնչեցնում: Կցանկանամ Վիկին և իր ընկերներին կատարվեն իրենց փոքրիկ երազանքները և ապրեն խաղաղ երկնքի տակ:

    2․Ուսումնական ճամփորդություն 

  • Առաջադրանք 1․ Կարդալ, բլոգում գրավոր գրախոսել նյութը Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգ։

Ուսումնական ճամփորդությունը  կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ է, ուսումնական պարապմունքի տեսակներից մեկը։
Ճամփորդության ղեկավարը  կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողն է։ Ղեկավարի օգնականը կարող է լինել կրթահամալիրի այլ մանկավարժական աշխատողը կամ կրթահամալիրում կամավորական աշխատանք կատարողը:
Ճամփորդության մասնակիցը նախօրոք ծանոթանում է նախագծին, պատրաստվում՝ տեղեկություններ հավաքում, ուսումնասիրում, գրանցում այդ մասին իր հարցերը: Մասնակիցը ճամփորդության ընթացքում և հետո իր բլոգում հրապարակում է տպավորություններ՝ պատում, նկարաշար, ֆիլմ, և իր հաշվետվությունը.
Ճամփորդության ղեկավարի հաշվետվությունը հրապարակվում է ենթակայքում, նաև mskh.am-ում։


Առաջադրանք 2․ Կարդալ, բլոգում գրավոր գրախոսել նյութերից մեկը 

Իմ բույսն, իմ կենդանին նախագիծ և ամփոփում
Արատեսում. նախագիծ և ամփոփում

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s