Առաջադրանք 3

 Ուսումնական գործի կազմակերպումը բլոգներով․ 1 կրեդիտ

Պարապմունքների ձևը՝ հեռավար (նամակագրություն, գործնական աշխատանքների հրապարակումներ բլոգներում). սեպտեմբերի 24-30

Վերապատրաստման ընթերցարան
Ծանոթանալ, անդրադառնալ բլոգի ուսումնական հարթակ և գործիք լինելուն 
Ուսուցչի բլոգ՝ ուսուցչի գործունեության ու մասնագիտական զարգացման հայելի-Անահիտ Հարությունյան 
Բլոգ՝ անհատակենտրոն ուսուցման հարթակ-Նվարդ Սարգսյան 
Անգիրի դպրոցի մեր այլընտրանքը— Աշոտ Բլեյան 
մանկվարժական աշխատողի բլոգին ներկայացվող պահանջներՍովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ 

Գործնական 1
Կարդալ  Ուսուցումը բլոգով  նյութը, գրավոր ներկայացնել  նկատառումները,  առաջարկները՝

Բլոգային ուսուցումը  անհրաժեշտ գործիք է հեղինակային մանկավարժություն իրականացնող ուսուցչի ու այդ ծրագրով սովորողի համար: Ուսումնական բլոգները ձևավորում են ուսուցման բաց, թափանցիկ համակարգ: Բլոգավարը ցանկացած պահի կարող է խմբագրել իր բլոգը՝ ոչինչ վերջնական և հաստատուն չէ: Յուրաքանչյուր վրիպում ուղղելի է, յուրաքանչյուր չիմացած բան՝ ենթակա յուրացման։
Հետաքրքիր է բլոգային ուսուցումը, անընդհատ զարգանալու ու առաջ գնալու հնարավորություն է տալիս: Հետաքրքիր է, որովհետև ուսուցումն անընդհատ է ու անընդմեջ, և մենք սովորելու, սովորածը միմյանց փոխանցելու, յուրացնելու, ինքնակրթությամբ զբաղվելու հնարավորություն ու ցանկություն ունենք:

Առաջարկություններ կամ նկատառումներ չունեմ:

Գործնական 2
Օգտվելով Մանկավարժական աշխատողի բլոգին ներկայացվող պահանջները նյութից՝ անձնական բլոգը համապատասխանեցնել դրանց։ Դնել բլոգի հղումը․

Բլոգս համապատասխանեցված է մանկավարժական աշխատողի բլոգի ներկայացվող պահանջներին՝ Անժելա Բլեյանի բլոգ:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s