Ընդհանուր բաղկացուցիչ

Մասնագիտական զարգացում

Ընդհանուր բաղկացուցիչ` 36 ժամ։

Պարապմունքներ 1. 4 ժամ ( 0,5 կրեդիտ) 

Տեսական պարապմունքի թեման՝ «Հեղինակայինը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում»

Ուսումնասիրվող նյութը՝

Ներկայացնում են հեղինակային մանկավարժության հիմնադիր, մենթոր Աշոտ Բլեյանը, մանկավարժության լաբորատորիայի ղեկավար Մարգարիտ Սարգսյանը

Հեղինակայինը կրթահամալիրում․ մշակումների փաթեթ

Գործնական աշխատանք 1.  Ծանոթացել եմ կրթահամալիրի հեղինակային ծրագրերին։

Գործնական 2. Առանցքային մտքերի առանձնացում։ Բլոգում մտքերի ընտրանիների կազմում-հրապարակում։

Առանցքային մտքեր կառանձնացնեմ ներկայացված նյութերից՝

Դպրոցը բացում է իր դռները համայնքի առաջ՝ մարզահրապարակները և մարզադահլիճները, արհեստանոցներն ու լաբորատորիաները, հանդիսությունների դահլիճը:

Ծրագիրը՝ առանց «ինչպես»-ի, առանց կազմակերպման, չի դառնում ուղեցույց՝ համայնքի, ուսուցչի, սովորողի համար, շրջանցում է մարդուն։ Յոթ հրաշալիք՝ միավորող աշխատանք, որ դպրոցը համայնք ստեղծող բաց կենտրոն կդարձնեն. սրանով՝ իմ առաջարկած այս կազմակերպմամբ, փորձեմ մասնակցել կառավարության ծրագրի ուղեցույցի ստեղծմանը կամ վերաձևակերպմանը։

Գյուղական (միջգյուղական. խոշորացված համայնքների դեպքում՝ համայնքային) հանրակրթական ծրագրի յոթ կետերից մեկը՝ մաքուր գետն է՝ ակունքից-առաջացումից մինչև ջրաթափ-գետաբերան, ողջ ընթացքում մաքուր հոսելը՝ հանրակրթությամբ ապահովվող-ձեռք բերվող շարունակական արդյունք։

Հաջորդը, իհարկե, գյուղական դպրոցը՝ իր բակով, հողամասով, շրջակա միջավայրի նկատմամբ խնամքով-գուրգուրանքով-ճաշակով, տնկարանով, ծաղկանոցով, այգիներով պտղատու, մարզահրապարակով, լուսավոր… գեղջկական-պարզ… որպես երրորդ հրաշալիք…

Դպրոցը նպաստում է համայնքի բարբառի, սովորությունների, երաժշտության, բանահյուսության վերածննդին։​

Գործնական 3, 4

Գրախոսականի կամ մտորման հրապարակում․ հեղինակայինը իմ ուսուցման գործընթացում կամ դրա տարրերի ներդրումը իմ դպրոցում։

Որպես «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատող, իմ ուսումնական գործընթացում ներդրված է հեղինակայինը: Ինչպես դասավանդողը, այսպես էլ սովորողը ունեն իրենց անհատական գործիքը՝ համակարգիչը: Ունեն իրենց բլոգները, էլ. հասցեները և օգտվում եմ այլ առցանց ուսումնական հարթակներից:
Որպես մանկավարժական աշխատող աշխատում եմ ուսումնական նախագծերով, նախագծերը կազմում են ըստ օրացույցի, մասնակցում եմ ֆլեշմոբների կազմելուն և ստուգելուն, ուսումնական ճամփորդություններին, ինչպես նաև մշակում եմ ուսումնական նյութեր:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s