Պարապմունք 4 /սեպտեմբերի 2/՝
Հանրակրթական ուսումնական հաստատության կանոնադրությունը
ա/ Տեսական մաս․
Հանրակրթական ուսումնական հաստատության կանոնադրությունը
բ/ Գործնական մաս․ Գրավոր /բլոգային/ առաջադրանք՝
Յուրաքանչյուր ուսուցիչ ընթերցում է իր ուսումնական հաստատության կանոնադրությունը, որից հետո օրենքին, չափորոշչին համապատասխան փոփոխությունների առաջարկություններ ներկայացնում՝ նկատի ունենալով հաստատության զարգացումը։
ՀՀ ԿԳՆ «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» ՊՈԱԿ-Ի կանոնադրությունը ուսումնասիրելուց, ծանոթանալուց հետո՝ hանրակրթության պետական չափորոշչին համապատասխան փոփոխություններ և առաջարկություններ չունեմ: Հստակ բոլոր կետերը նշված են կրթահամալիրի կանոնադրության մեջ և չգտա որևէ բացակայող կետ: Առաջարկություն չունեմ: