Թեման՝ Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենք
ա/ Տեսական մաս․ ընդհանուր ծանոթություն Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքին։ Օրենքի հոդված 3-ում սահմանված տերմինները։ Օրենքի 4-րդ, 5-րդ հոդվածները։ Հանրակրթական ծարգրերը, հոդված 7․
բ/ Գործնական մաս․ Ընտրում եք հետևյալ թեմաներից մեկը․
1․ Սովորողի իրավունքներն ու պարտականությունները
2․ Մանկավարժական աշխատողների իրավունքներն ու պարտականությունները
3․ Սովորողի ծնողի իրավունքներն ու պարտականությունները․
Գրավոր /բլոգային/ առաջադրանք՝
Վերը նշված թեմաներից մեկը ընտրելուց հետո, առանց կարդալու օրենքում թվարկված իրավունքներն ու պարտականությունները, նախ Դուք գրում եք դրանք, հետո ձեր գրածը համեմատում օրենքի համապատասխան հոդվածի հետ /ձեր գրածներից որը կար օրենքում, որը չկար, ինչ կավելացնեիք դուք և ձեր ընդհանուր կարծիքը/
Սովորողի իրավունքներն ու պարտականությունները
Ընտրել եմ «Սովորողի իրավունքներն ու պարտականությունները», որի շուրջ նախ ինքնուրույն կնշեմ այն իրավունքներն ու պարտականությունները, որոնք, ըստ ինձ, ունի սովորողը՝
- ընտրել ուսումնական հաստատություն
- մասնակցել դպրոցական միջոցառումներին
- ազատ արտահայտել իր գաղափարները, կարծիքը
- անվճար կարողանա օգտվել ուսումնական հաստատության ուսումնանյութական բազայից
Պարտականություններ՝
- հարգանք ցուցաբերել ուսուցչի նկատմամբ
- ներկա լինել ուսումնական պարապմունքներին
- կատարել ուսումնական պարապմունքի ընթացքում իրենց հանձնարարված աշխատանքները և այլն
Սովորողի իրավունքները թվարկելուց հետո ուսումնասիրեցի Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքի հոդված 20-ը՝ «Սովորողի իրավունքները և պարտականությունները», որից պարզ դարձավ, որ իմ նշած իրավունքները կան հոդվածում, դրանք են՝
-ընտրել ուսումնական հաստատությունը
-մասնակցել դպրոցական միջոցառումներին
-ազատ արտահայտել իր գաղափարները, կարծիքները
-անվճար կարողանա օգտվել ուսումնական հաստատության ուսումնանյութական բազայից:
Սովորողի իրավունքներից չէի նշել այն կետը, որը ամրագրված է օրենքում և շատ կարևոր է, որի մասին չէի խոսել, սակայն ուզում եմ առանձնացնել․ «Սովորողը պաշտպանված պետք է լինի ցանկացած ֆիզիկական և հոգեբանական ճնշումներից, շահագործումից, մանկավարժական և այլ աշխատողների ու սովորողների այնպիսի գործողություններից կամ անգործությունից, որով խախտվում է սովորողի իրավունքները, կամ ոտնձգություն է արվում նրա պատվին և արժանապատվությանը»: Իրոք, այս կետը շատ կարևոր է, քանի որ շատ դեպքեր կան մեր իրական կյանքում, երբ սովորողի իրավունքները ոտնահարվում են թե՛ ուսումնական հաստատությունում, թե՛ դրսում, որը հանգեցնում է նաև դժբախտ պատահարների:
Անցնելով սովորողների պարտականություններին, նշեմ, որ իմ նշած երկու կետերը համընկնում էին Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքի հոդված 20-ում գրված սովորողի պարտականությունների հետ։
Դրանք են`
-ներկա լինել ուսումնական պարապմունքներին
-կատարել ուսումնական պարապմունքի ընթացքում իրենց հանձնարարված աշխատանքները:
Սակայն սովորողի պարտականությունները ուսումնասիրելուց հետո, ցավոք, այդպես էլ չգտա այն դրույթը, որ սովորողը պետք է հարգանք ցուցաբերի ուսուցչի նկատմամբ, իսկ մենք գիտենք, որ իրականում սովորողը շատ դեպքերում չի գիտակցում, որ իր վատ արարքներով ոտնահարում է մանկավարժական աշխատողի իրավունքը:
Ուսումնասիրելով «Սովորողի իրավունքներն ու պարտականությունները թեման», մտածեցի թե սովորողը ինչ լայն հնարավորություններ ունի ուսում ստանալու և քայլելու ժամանակին համընթաց, քանի որ այսօր՝ 21-րդ դարում նրան տրված են բազմաթիվ հնարավորություններ, որ ես, ցավոք, չունեի իմ դպրոցական տարիների ընթացքում:
Եվ վերջում կարևոր եմ համարում նշել, որ յուրաքանչյուր սովորող պետք է լավ իմանա և՛ իր իրավունքները, և՛ պարտականությունները: