5-րդ դասարանի առաջադրանքի փաթեթ. 2021-2022

FB_IMG_1622228136687

Սիրելի՛ 5-րդ դասարան

Հեռավար սովորող. 5-րդ դասարան

Իրականացվող նախագծեր՝
«Անթափոն կենցաղ» նախագիծ

Ուսումնական նյութեր

Մայիսի 23-27
5-1, 5-2 դասարաններ
Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը

Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում (փետրվար- մայիս)

Մայիսի 16-20
5-1, 5-2 դասարաններ
Օրգանիզմների փոխադարձ կապը և հարմարվածությունը շրջակա միջավայրի պայմաններին

Մայիսի 10-13
5-1, 5-2 դասարաններ
Նախագիծ` Ծաղկանոցների ստեղծում և թփերի տնկարան 2022
Հողը և կենդանի օրգանիզմները

Մայիսի 2-6
5-1, 5-2 դասարաններ
Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը

Բույսերի բազմազանությունը

Ապրիլի 25-29
5-1, 5-2 դասարաններ
Կենսոլորտ. նրա բաղադրիչները
Կենդանի օրգանիզմներին բնորոշ հատկությունները

Ապրիլի 18-22
5-1, 5-2 դասարաններ
Կլիմա: Կլիմայի հիմնական տիպերը
Մթնոլորտի պահպանությունը  և մարդու առողջությունը

Ապրիլի 11-15
5-1, 5-2 դասարաններ
Եղանակ, դրա տիպերը, եղանակի կանխատեսում
Զատկածեսն ընտանիքում

Ապրիլի 4-8
5-1, 5-2 դասարաններ
Մթնոլորտի խոնավությունը: Մառախուղ  և  ամպեր
Մթնոլորտային  տեղումներ

Մարտի 28- ապրիլի 1
5-1, 5-2 դասարաններ
Ուսումնական գարուն նախագծի ամփոփում
Քամու բնութագրիչները: Քամու ուժի օգտագործումը

Մարտի 21-25
5-1, 5-2 դասարաններ
«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մարտի 14-18
5-1, 5-2 դասարաններ
Մթնոլորտային ճնշում, բաշխումը երկրագնդի վրա
Քամի: Քամու տեսակները

Մարտի 7-11
5-1, 5-2 դասարաններ
Մթնոլորտի տաքացումը

Փետրվարի 28- մարտի 4
5-1, 5-2 դասարաններ
Ջրոլորտի պահպանությունը: Քաղցրահամ ջրի հիմնախնդիրը

Մթնոլորտի կազմն ու կառուցվածքը

Փետրվարի 21-25
5-1, 5-2 դասարաններ
Ճահիճների առաջացումը: Ճահիճների դերը մարդու կյանքում
Սառցադաշտեր

Փետրվարի 14-18
5-1, 5-2 դասարաններ

Ստորերկրյա ջրեր: Աղբյուրներ, արտեզյան ջրեր

Փետրվարի 7-11
Նախագիծ՝
Չրերի օգտակար հատկությունները. նախագիծ
Ուսումնական նյութեր՝
5-1, 5-2 դասարաններ
Գետեր
Լճեր և ջրամբարներ

Հունվարի 31- փետրվարի 4
Նախագիծ՝

Չրերի օգտակար հատկությունները. նախագիծ

Ուսումնական նյութեր՝
5-1, 5-2 դասարաններ

Ջրի շարժումն օվկիանոսում, օվկիանոսային հոսանքներ

Համաշխարհային օվկիանոս, դրա մասերը

Հունվարյան նախագիծ
Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում և իրականացում

Դեկտեմբեր 20-24
Սեպտեմբերից դեկտեմբեր ամիսների հաշվետվություն բնագիտություն առարկայից

Պատումի տեսքով ներկայացրու քո առաջին ուսումնական շրջանի աշխատանքները

Դեկտեմբերի 13-17
Նախագիծ՝
Իմ բույսն, իմ կենդանին նախագիծ

«Ամանորյա ծես» ուսումնական նախագիծ

Ուսումնական նյութեր՝

5-1, 5-2 դասարան

Ամփոփիչ աշխատանք: Քարոլորտ
Ջրոլորտ, ջուրը բնության մեջ: Ջրի հատկությունները

Դեկտեմբերի 6-10
Նախագիծ՝
Իմ բույսն, իմ կենդանին նախագիծ

Ուսումնական նյութեր՝
5-1, 5-2 դասարան
Երկրաշարժ
Երկրաշարժիչ պաշտպանվելու կանոնները

Նոյեմբերի 29-դեկտեմբերի 3

Նախագիծ՝
Իմ բույսն, իմ կենդանին նախագիծ
Ուսումնական նյութեր՝

5-1, 5-2 դասարան
Երկրի մակերևույթի հիմնական ձևերը: Հարթավայրեր և լեռներ
Հրաբուխ
Ուսումնական նյութեր՝

Նոյեմբերի 22-26

5-1, 5-2 դասարան

Քարոլորտ. Երկրի ներքին կառուցվածքը

Երկրակեղևի կառուցվածքը

Նոյեմբերի 15-19

5-1, 5-2 դասարան

«Արևորդի» միջազգային բնապահպանական փառատոն

Բնապահպանական ֆիլմերի դիտում

Կայքի հղումը՝ http://sunchild.am/

Նոյեմբերի 8-12

Հատակագիծ և քարտեզ: Մասշտաբ: Պայմանական նշաններ

Տիեզերք. Ամփոփիչ թեստային աշխատանք

Նոյեմբերի 1-5

Նոյեմբերի 1-5 աշխատանքներ

Ուսումնական նյութեր՝
Հոկտեմբերի 25-29
 « Ուսումնական աշուն» նախագիծ
Հոկտեմբերի 18-25

5-1, 5-2 դասարան

Լուսինը որպես Երկրի արբանյակ: Լուսնի փուլերը

Երկրի ձևը, չափերը: Գլոբուս

Ուսումնական նյութեր
Հոկտեմբերի 11-15
Գաղափար Տիեզերքի մասին, աստղեր և համաստեղություններ

Արեգակնային համակարգ, արեգակ, մոլորակները, Երկիր մոլորակ

Հոկտեմբերի 4-8

Մաքուր նյութեր և խառնուրդներ, խառնուրդների բաժանման եղանակները

Քիմիական տարր, քիմիական նշաններ: Պարզ և բարդ նյութեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Բույսերի բազմացում
Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում և իրականացում

Սեպտեմբեր ամսվա աշխատանքներ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s