Սերմնահավաք. նախագիծ 2020

DSCN2128Մասնակիցներ՝ 4-րդ, 5-րդ, 6-րդ  դասարանի սովորողներ

Սերմնահավաք փուլ. հոկտեմբեր, նոյեմբեր, դեկտեմբեր

Նպատակը

  1. Հավաքել դպրոցի, բակի և հարակից այգիների ծաղիկների սերմերը
  2. Ճամփորդությունների, արշավախմբերի, արտագնա ճամբարների ժամանակ հավաքել  տարբեր ծաղկի սերմերեր
  3. Մասնագետի օգնությամբ ճշտել բույսի անունը
  4. Սերմերի մշակում, պահպանում
  5. Համացանցից դուրս բերել տեղեկություններ այդ բույսի մասին և կատարել թարգմանություններ
  6. Ճիշտ մաքրել և առանձնացնել սերմերը պարկուճներից:
  7. Կատարել հաշվարկներ.

ա.մեկ բույսից ստացած սերմերի քանակը
բ. մեկ պարկուճից ստացած սերմերի քանակը
գ. առողջ և չձևավորված բույսերի հարաբերական հաշվարկ

Ընթացքը

Նախագիծն իրականացվում է ընտրությամբ գործունեության դասաժամերին, դասերից հետո, շաբաթ, կիրակի օրերին: Հավաքվելու  և տեսակավորվելու է տվյալ դպրոցում: Մի մասը կմնա դպրոցում, տեխնոլոգիայի լաբորատորիայում ցանելու, վերատնկելու թաղարի մեջ, գարնանը հարակից այգիներ տեղափոխելու համար:

Արդյունքում

  • Կունենանք մեծ քանակությամբ սեփական սերմեր
  • Սովորողները կճանաչեն շրջակա միջավայրի բույսերը, կկարողանան բույսերի սերմերը ճիշտ առանձնացնել և պահպանել
  • Սովորողները սովորում են  բուսերի խնամք սկսած ամենասկզբից՝ սերմից, ինչպես ցանել, որ բույսը (ծաղիկը) ինչ խորությամբ պետք է ցանել, ինչքան ժամանակում կծլի, ջերմաստիճանը և լույսը ինչ նշանակություն ունի բույսի աճի համար, ինչպես պետք է  ջրել, ինչ հաճախականությամբ, ինչպես են տեղափոխում սածիլը և այլն:
  • սերմի կառուցվածքի տիրապետում
  • սովորողների անհատական հետազոտության արձանագրում սեփական բլոգում՝ պատում-ֆոտոշար, տեսանյութ, ռադիոլուր

Նախագծի շրջանակում համագործակցում՝

  • Այցելություն ջերմոց-լաբորատորիա

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s