Հեռավար ուսուցման շաբաթ,մայիսի 18-22, ամփոփում

Սիենա

Առցանց ուսուցում՝ մայիսի 18-22

Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի  սովորողների կատարած աշխատանքները՝  ըստ նախագծերի և արդյունքների

Նախագիծ՝
Կանաչ գոտիների,  պուրակների ստեղծում. Արտ-միջավայր

Արդյունք՝
Հենրիկ Կարապետյան
Կախովի լոլիկ և պղպեղ

Նախագիծ՝
 Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում

4-րդ և 5-րդ դասարանի  սովորողների կատարած աշխատանքները՝  բնագիտությունից և ընտրության խմբից
Արդյունքները՝
Սովորողների կատարած աշխատանքները բույսերի մասին

Բնության մասին սովորողների կատարած աշխատանքները՝

Սարգիս Մարտիրոսյնա- Երկրագնդի ոլորտների  փոխադարձ կապերը
Սաթինե Սահակյան- Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը
Ռոբերտ Սահակյան- Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը
Մաքսիմ Սահրադյան- Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը
Մելանյա Քեքեջյան- Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը
Անի Հարությունյան- Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը
Դավիթ Ապիտոնյան- Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը
Արսինե Բադալյան- Երկրագնդի ոլորտների  փոխադարձ կապերը

Պարտիզապուրակային աշխատանքներ Հյուսիսում
Նախագիծ՝
Կանաչ գոտիների, պուրակների  ստեղծում. Արտ միջավայր

Ֆիզիկական միջավայրում աշխատանքներին մասնակցում եմ և համակարգում

Մայիսի 18
Ծաղկոցների ստեղծում և  ցանում
Մայիսի 19
Ծառերի պարարտացում
Բակային աշխատանքային օր
Մայիսի 20
Աշխատանքային օր Հյուսիսում
Մայիսի  21
Հյուսիսի աշխատանքներից
Մայիսի 22
Երկրագործություն Հյուսիսում
Մայիսի 23
Սիենայի պուրակի ծաղկանոցի ձևավորում

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s