Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարաններ
Ընտանեկան նախագծեր՝ մայիսի 11- 15
1.Կանաչ գոտիների, պուրակների ստեղծում. Արտ-միջավայր
Կանաչ գոտիների, պուրակների ստեղծում:
Շենքի, տան բակ-պարտեզում կանաչ գոտիների ստեղծում, երկրագործական աշխատանքներ, ծաղկոցների ստեղծում, ծառատունկ:
Ուսումնական նյութ՝
4-րդ դասարան
Պարարտանյութերի տեսակները և դրանց դերը
5-րդ դասարան
Մթնոլորտի խոնավությունը: Մառախուղ և ամպեր
2. Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում
Համագործակցում եմ ջերմոց լաբորատորիայի ղեկավար՝ Շողիկ Պողոսյանի հետ ընտրության խմբի սովորողների հետ, հղումներն են՝ այստեղ 1 և 2
Նպատակը՝
Ուսումնասիրել բուժիչ և օգտակար բույսերը:
Արդյունքը՝ Սովորողները տեղեկանում են բույսերի օգտակար և բուժիչ հատկությունների մասին:
3.Թռչունների ճանաչում առաջարկում է՝ Սիրանուշ Թումանյանը
Նախագծերի արդյունքները. տեսանյութերը կամ նկարաշարերը, պատումները հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am