Առցանց ուսուցում՝ մայիսի 11-15, բնագիտություն

92955091_675792539835924_6818984726771007488_n

Իմ անհատական աշխատաժամանակը

Նախագծի մասնակիցներ՝  4-5-րդ դասարաններ 

Ընտանեկան նախագծեր՝   մայիսի 11- 15

1.Կանաչ գոտիների,  պուրակների ստեղծում. Արտ-միջավայր

Կանաչ գոտիների, պուրակների ստեղծում:
Շենքի, տան բակ-պարտեզում կանաչ գոտիների ստեղծում, երկրագործական աշխատանքներ, ծաղկոցների ստեղծում, ծառատունկ:

Ուսումնական նյութ՝
4-րդ դասարան
Պարարտանյութերի տեսակները և դրանց դերը 
5-րդ դասարան
Մթնոլորտի խոնավությունը: Մառախուղ և ամպեր

2. Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում
Համագործակցում եմ ջերմոց լաբորատորիայի ղեկավար՝ Շողիկ Պողոսյանի հետ ընտրության խմբի սովորողների հետ, հղումներն են՝ այստեղ 1 և   2
Նպատակը՝
Ուսումնասիրել բուժիչ և օգտակար  բույսերը:
Արդյունքը՝  Սովորողները տեղեկանում են բույսերի  օգտակար և  բուժիչ հատկությունների մասին:
3.Թռչունների  ճանաչում  առաջարկում է՝ Սիրանուշ Թումանյանը

Նախագծերի արդյունքները. տեսանյութերը կամ նկարաշարերը, պատումները հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s