Մայիսյան հավաք. ամփոփում, մայիսի 4-9

b

Մայիսյան 15-րդ հավաք։ 2020թ. մայիսի 4-9

Առցանց ուսուցում՝ մայիս 4-9

Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի  սովորողների կատարած աշխատանքները՝  ըստ նախագծերի և արդյունքների

Նախագիծ՝
Կանաչ գոտիների, պուրակների  ստեղծում. Արտ միջավայր
Արդյունքները՝
Սովորողների աշխատանքները. Արտ միջավայր

Նախագիծ՝
 Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում

Արդյունքները՝
Սովորողների աշխատանքները.  բույսեր

Նախագիծ՝
Թռչունների  ճանաչում  առաջարկում է՝ Սիրանուշ Թումանյանը
Արդյունքները՝
Թռչունների մասին սովորողների աշխատանքները

Նախագիծ՝
Իմ ընտանի  կենդանին

Արդյունքները՝
Սովորողների աշխատանքները. կենդանիներ

Հոդվածներ՝
Երկամսյա հեռավար աշխատանք
Բնագիտության նախագծերի  ամփոփ ներկայացում

Պարտիզապուրակային աշխատանքներ Հյուսիսում
Նախագիծ՝
Կանաչ գոտիների, պուրակների  ստեղծում. Արտ միջավայր

Ֆիզիկական միջավայրում աշխատանքներին մասնակցում եմ և համակարգում

Մայիսի 4
Պարտիզապուրակային աշխատանքներ Հյուսիսում
Մայիսի 5
Երկրագործական աշխատանքներ Հյուսիսում
Սիենայի պուրակում ծաղիկների համալրում
Մայիսի 6
Շարունակում ենք երկրագործությունը
Մայիսի 7
Կանաչապատման աշխատանքները շարունակվում են
Մայիսի 8
Երկրագործություն  Հյուսիսում

Մայիսյան հավաքի ընթացքում  մասնակցել եմ մայիսի 4-8 առցանց-հեռավար ընտանեկան դպրոցի կլոր սեղան-քննարկումներին  կրթահամալիրային կլոր սեղան-քննարկում՝ ամեն օր, ժամը 15։00
Մասնակցել եմ կիբեր-անվտանգություն. վեբինարին, որը վարում է Անահիտ Պարզյանը, թվային ռազմավարությունների մշակման եւ իրականացման փորձագետ, Կիբերանվտագության փորձագետ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s