Առցանց ուսուցում՝ մայիսի 4-9, բնագիտություն

Սիենա

Իմ անհատական աշխատաժամանակը

Նախագծի մասնակիցներ՝  4-5-րդ դասարաններ 

Ընտանեկան նախագծեր՝   մայիսի 4- 9

1.Կանաչ գոտիների,  պուրակների ստեղծում. Արտ-միջավայր

Կանաչ գոտիների, պուրակների ստեղծում:
Շենքի, տան բակ-պարտեզում կանաչ գոտիների ստեղծում, երկրագործական աշխատանքներ, ծաղկոցների ստեղծում, ծառատունկ:

2. Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում
Համագործակցում եմ ջերմոց լաբորատորիայի ղեկավար՝ Շողիկ Պողոսյանի հետ ընտրության խմբի սովորողների հետ, հղումներն են՝ այստեղ 1 և   2
Նպատակը՝
Ուսումնասիրել բուժիչ և օգտակար  բույսերը:
Արդյունքը՝  Սովորողները տեղեկանում են բույսերի  օգտակար և  բուժիչ հատկությունների մասին:
3.Թռչունների  ճանաչում  առաջարկում է՝ Սիրանուշ Թումանյանը
Ծանոթանում ենք դաս 4-ին

Նախագծերի արդյունքները. տեսանյութերը կամ նկարաշարերը, պատումները հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s