Առցանց ուսուցում՝ ապրիլի 20-24, բնագիտություն, ընտրության խումբ

IMG_20190508_112128

Իմ անհատական աշխատաժամանակը

Նախագծի մասնակիցներ՝  4-5-րդ դասարաններ, ընտրության խումբ

Ընտանեկան նախագծեր՝   ապրիլի 20-25

1.  Բնագիտական փորձերի   ուսումնասիրություն
Նպատակը՝
Սովորողները  ուսումնասիրում  են որևէ կայքից, որևէ  փորձ:
Սովորողները նայում են, թե  մարդիկ ինչպես են փորձերը կատարում:
Այդ փորձերը կրկնում են տանը և ստանում են արդյունքը:
Ընտրում եք այնպիսի փորձեր, որոնք անվնաս են և անվտանգ:
Ընտանիքի անդամները, բարեկամները կարող  են հետաքրքիր, փորձերով հարուստ կայքեր առաջարկել:
Մի կայք ես կառաջարկեմ՝
Pinterest.com
Արդյունքում՝  Սովորողները դառնում են հետազոտողներ և կունենանք փորձերի փաթեթ:
Ուսումնասիրում ենք`
4-րդ դասարան
Բակտերիաների  դերը բնության մեջ
5-րդ դասարան
Բակտերիաների  դերը բնության մեջ
Կլիմա: Կլիմայի հիմնական տիպերը
2. Օգտակար և բուժիչ բույսեր իմ պատշգամբում
Համագործակցում եմ ջերմոց լաբորատորիայի ղեկավար՝ Շողիկ Պողոսյանի հետ, հղումներն են՝ այստեղ 1 և   2
Նպատակը՝
Ուսումնասիրել բուժիչ և օգտակար  բույսերը:
Արդյունքը՝  Սովորողները տեղեկանում են բույսերի  օգտակար և  բուժիչ հատկությունների մասին:
Կարող եք դիտել նաև այս տեսանյութը՝ անտառների մասին
Ընտության խմբի սովորողների
հետ բույսերի սերմերով նախագծի իրականացում
Առցանց ուսուցման փաթեթ

3.
Թռչունների  ճանաչում  առաջարկում է՝ Սիրանուշ Թումանյանը

Նախագծերի արդյունքները. տեսանյութերը կամ նկարաշարերը, պատումները հրապարակի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ anjelableyan@mskh.am

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s