Ուսուցչի օրագիր, հաշվետվություն մարտի 30-ապրիլի 3

lara
Մարտի 30-ից աշխատում ենք ընտանեկան նախագծերով, սովորողների հետ աշխատում ենք  և՛ տեսադասերով, և՛ բնագիտության առցանց փաթեթով: 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողները և  ընտրության խումբը հետաքրքիր ընտանեկան աշխատանքներ են կատարում  և տեղադրում  բլոգներում, ինչպես նաև տեսադասերի ժամանակ իրենց ընկերներին ցույց են տալիս, թե ինչպիսի բույսեր ունեն տանը  և ինչպես են խնամում, պատմում են իրենց պատշգամբի բույսերի, բույսերի կառուցվածքի, բույսերի խնամքի  և  ածիկացանի մասին: Ամփոփել եմ մարտի 30- ապրիլի 3-ի շաբաթվա աշխատանքները: Սովորողները հետաքրքիր  աշխատանքներ են իրականացրել, կարող եք տեսնել իմ ամփոփման մեջ  և սովորողների բլոգում:
Ամեն օր մուտք եմ գործում Հյուսիսային դպրոցի սովորողների բլոգ, աշխատանքների ամփոփում  եմ իրականացնում, այնուհետև Միջին դպրոցի 7.5 և 7.7 դասարանի բլոգների դիտարկում եմ իրականացնում, կարդում եմ  Դպիրում հրապարակված  հոդվածները, և ուսումնասիրում եմ մոնտաժային ծրագրեր:
Իսկ ապրիլի 6-12-ը, ավելացրեցի մի նախագիծ՝  Թռչնադիտարկումը, որը առաջարկել է՝ Սիրանուշ Թումանյանը, կաշխատենք  սովորողների և ընտանիքի անդամների հետ ուսումնասիրել թռչնատեսակները:
Ընտրության խմբով աշխատում ենք ՝ Իմ այգին  նախագծով:

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s