Առցանց ուսուցման մասին

NAT
Այսօր մենք ապրում ենք մի դարաշրջանում, որտեղ տեխնոլոգիաները արագ զարգանում են, և եթե մենք չօգտվենք այդ ամենից՝ ուղղակի հետ կմնանք կյանքից, մեդիամիջավայրից և ժամանակակից տեխնոլոգիաներից:
Քանի որ ամբողջ աշխարհին, ինչպես նաև մեր երկրին սպառնում է կորոնավիրուսով վարակվելու վտանգը, մենք դադարեցրեցինք  սովորողների հետ ֆիզիկական  միջավայրում շփումը և տեղափոխվեցինք մեդիամիջավայր,  իրականացնելով՝  առցանց-հեռավար ուսուցում:
Քանի որ սովորողները  ունեն իրենց անհատական ուսումնական գործիքները, տանը  ծնողների, ընկերների հետ միասին կարող են մասնակցել առցանց ուսուցմանը և հետ չմնալ ուսումնական գործընթացից:
Դասավանդողները  մեկ շաբաթվա առաջադրանքները, նախագծերը հրապարակում են իրենց բլոգներում, իսկ սովորողները մուտք են գործում ուսուցչի բլոգ և իրականացնում են նախագծերը:
Երկու տարի է, ինչ ես աշխատում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում, ինձ համար մարտի 2-ից 6-ը առցանց ուսուցման շաբաթը չառանձնացավ իր բնույթով, սիրով  սովորողները մասնակցեցին, կատարեցին աշխատանքներ և հղումները ուղարկեցին ինձ: Ներկայացնում եմ Հյուսիսային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողների բնագիտություն առարկայից կատարած աշխատանքների արդյունքները՝   հեռավար ուսուցման շաբաթվա ամփոփում:

Առցանց ուսուցման կազմակերպման հիմք՝ կրթահամալիրի տնօրենի սուրհանդակ

Աշխատակարգ՝ Առցանց ուսուցում. մարտի 2-ից 6-ը, բնագիտություն

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s