Երկարացված օրվա ճամբարականների փետրվար ամսվա աշխատակարգ՝
Աշխատակարգ, փետրվարի 3-ից 7-ը, երկարօրյա
Աշխատակարգ, փետրվարի 10-ից 14-ը, երկարօրյա
Աշխատակարգ, փետրվարի 14-ից 21-ը, երկարօրյա
Աշխատակարգ, փետրվարի 24-ից 28-ը, երկարօրյա
Ճամբարականների հետ իրականացրել ենք հետևյալ նախագծերը:
Թափոնների տեսակավորում նախագիծ
«Թումանյանական օրեր» նախագիծ 2020
Կառուցողական խաղեր
Սերմնացան. ուսումնական նախագիծ
Բույսերի խնամք. նախագիծ
Միջավայրի խնամք. նախագիծ
Այս նախագծերի միջոցով սովորողները կարողանում են տեսակավորել թափոնները, բույսերը խնամել և ուսումնասիրել: Սերմնացան իրականացնել և ծանոթանալ բույսերի և սերմերի աճման տեխնոլոգիային:
Արդյունքները՝
Հեծանվավարություն
Շախմատ ենք խաղում
Թափոններն ենք տեսակավորում
Տյառընդառաջի ծեսը Հյուսիսում
Բույսերի խնամք և ուսումնասիրում
Խաղում ենք
Նախապատրաստական աշխատանքներ. Անբան Հուռին
Միջավայրի խնամք
Ցանում ենք ռեհանի սերմեր
Խնամում ենք բույսերը
Ճամփորդություն՝
Նախագիծ՝
Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Mind Center
Արդյունք՝
Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Mind Center
Բնագիտություն, պարտիզապուրակային գործունեություն
4-րդ, 5-րդ դասարան
Աշխատակարգ, փետրվարի 3-ից 7-ը, բնագիտություն, պարտիզապուրակային գործունեություն
Աշխատակարգ, փետրվարի 10-ից 14-ը, բնագիտություն, պարտիզապուրակային ընտրություն
Աշխատակարգ, փետրվարի 17-ից 21-ը, բնագիտություն, պարտիզապուրակային ընտրություն
Աշխատակարգ, փետրվարի 24-ից 28-ը, բնագիտություն, պարտիզապուրակային ընտրություն
Իրականացվող նախագծեր՝
Թափոնների տեսակավորում նախագիծ
Սերմնացան. ուսումնական նախագիծ
Բույսերի խնամք. նախագիծ
Արդյունքները՝
Ստվարաթղթի տեսակավորում
Բույսերի վերատնկում
Տեսակավորում ենք
Գինու շշալցում
Ցանում ենք ռեհանի սերմեր
Տեսակավորում ենք մետաղները և ապակին
Էտում ենք ծառերը
Խուրձ ենք կապում
Համակարգում եմ՝
Թափոնների տեսակավորում. նախագիծը, ինչպես նաև իրականացնում ենք սովորողների հետ:
Համակարգում եմ՝
Կոմպոստի իրականացման աշխատանքները, այդ նախագիծն էլ իրականացնում ենք երկարացված օրվա կազմակերպիչների և սովորողների հետ
Կենցաղային թափոնների տեսակավորման, կազմակերպման կարգը
Երկարացված օրվա կազմակերպիչների սեմինար
Սեմինար՝ երաժշտության, պարի ներքո
Կազմակերպիչների սեմինար-պարապմունք