Հունվար ամսվա հաշվետվություն

7aaaԵրկարօրյա, հունվարյան նախագծեր՝

Ձմեռային ուսումնական ճամբար: Հունվար

Հունվարի 8-10
Աշխատակարգ,  հունվարի 8-ից 10, երկարօրյա
Արդյունքներ՝
Հեծանվավարություն
Բնագիտական փորձեր   համատեղ Քրիստինա Հովհաննիսյան և ընկերներ

Հունվարի 13-ից 17-ը
Աշխատակարգ, հունվարի 13-ից 17-ը, երկարօրյա
Արդյունքները՝
Կառուցողական խաղեր համատեղ Քրիստինա Հովհաննիսյանի հետ
Պատրաստում ենք դիջիգործիքներ   համատեղ  Ալիսա Գևորգյանի հետ
Խաղում ենք և ֆիլմ դիտում  համատեղ Արմինե Մակվեցյանի հետ

Ուսումնական ճամփորդություններ՝

Նախագիծ՝
1. Ուսումնական ճամփորդություն Փոքրիկ Էյշտեյն գիտության թանգարան
Արդյունք՝
Ուսումնական ճամփորդություն Փոքրիկ Էյշտեյն ինտերակտիվ  գիտական թանգարանում

Նախագիծ՝
2.Ուսումնական ճամփորդություն Կոտայքի մարզ Զառ գյուղում
Արդյունք՝
Ձմեռային մարզական խաղեր Զառ գյուղում

Հունվարի 20-ից 24-ը

Աշխատակարգ, հունվարի 20-ից 24-ը, երկարօրյա
Արդյունքները՝
Խաղում ենք
Տեսակավորում ենք պլաստիկը
Բնագիտական փորձ. Փչվող փուչիկը համատեղ Արմինե Մակվեցյանի հետ
Մետաղական փորձեր համատեղ Լուսինե Բարխուդարյանի հետ.  Արևելյան դպրոց

Բնագետներ — թարգմանիչների ջոկատ

4-րդ, 5-րդ դասարան

Հունվարյան նախագծեր՝
Ուսումնական հունվար. 2020

Հունվարի 8-10
Աշխատակարգ, հունվարի 8-ից 10-ը, ջոկատ

Արդյունքները՝
Ծաղիկների տեղափոխում
Միջավայրի խնամք
Ծաղկող կանաչ պատ

Հունվարի 13-ից 17-ը
Աշխատակարգ, հունվարի 13-ից 17-ը, բնագետների ջոկատ
Արդյունքներ՝
Բույսերի խնամք
Բնագիտա-տեխնիկական ստուգատես 2020
Վարպետության դաս համատեղ Վեներա Խառատյանի հետ
Բնագետները թափոններն են տեսակավորում և կշռում
Ճամբարը՝ «Սովորող սովորեցնող» նախագծով բացահայտում է քիմիական և ֆիզիկական երևույթները  համատեղ Սուսաննա Սահակյանի հետ

Հունվարի 20-ից 24-ը

Աշխատակարգ, հունվարի 21-ից 24-ը, բնագետների ջոկատ
Արդյունքներ՝
Կանաչ ցանկապատի, հիդրոպոնիկայի հետքերով
Խաղողի և գինու հյուրընկալ դպրոցը
Խնամում ենք ծաղիկները
Թափոնների տեղափոխում ագարակ
Միջավայրի և կրթական պարտեզի խնամք
Տեսակավորում ենք ստվարաթուղթը և թուղթը
Ագարակում

Համակարգում եմ՝

Թափոնների տեսակավորում. նախագիծը, ինչպես նաև իրականացնում ենք սովորողների հետ:
Համակարգում եմ՝
Կոմպոստի իրականացման աշխատանքները, այդ նախագիծն էլ իրականացնում ենք երկարացված օրվա կազմակերպիչների և սովորողների հետ
 Կենցաղային   թափոնների տեսակավորման, կազմակերպման կարգը

Սեմինար
Երկարացված օրվա կազմակերպիչների սեմինար ներառականության  թեմայով
Երկարացված օրվա կազմակերպիչների մարզական պարապմունք
Սեմինար աուտիզմի մասին

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s