Բնագետ-թարգմանիչները՝ քիմիայի լաբորատորիայում

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Ճամբարային երկրորդ շաբաթվա ընթացքում Հյուսիսի 4-րդ դասարանցիներից կազմված մի ջոկատ այցելեց Մայր դպրոց,  վարպետության դաս ունեցավ Ավագ դպրոցի քիմիայի լաբորատորիայում՝ Վեներա Խառատյանի մոտ։ Ճամբարականները՝ շնորհիվ իրենց անհատական կատարած փորձերի, կախարդական հմայքով վերածվեցին փոքրիկ գիտնականների՝ ճերմակ խալաթներով և ձեռնոցներով և անհատապես հատկացված լաբորատոր սարքավորումներով։ Գիտակները՝ ինչպես նրանց անվանում էր տիկին Վեներան, բացահայտեցին օսլայի պարունակությունը՝ տարբեր սննդամթերքների մեջ և ստացան առաջադրանք՝ համացանցից գտնել տեղեկություն, թե որ սննդամթերքի մեջ որքան է օսլայի քանակությունը։ Նրանք ծանոթացան քիմիական մի շարք նյութերի, լաբորատոր փորձանոթների, դրանցից ճիշտ օգտվելու կանոնների հետ և սեփական փորձով բացահայտեցին մի շարք քիմիական երևույթներ։

Լաբորատոր  փորձեր՝ օսլայի  հայտնաբերման  որակական  ռեակցիաները:
Օսլայի բացահայտման ռեակցիաներ.
Բույսերի հիմնական պաշարային ածխաջուրը՝ օսլան, յոդի լուծույթի  նույնիսկ չնչին կոնցենտրացիայի առկայությամբ ստանում է մուգ կապույտ  գունավորում։  Տաքացման հետևանքով գունավորումն անհետանում է, սառչելու դեպքում՝ նորից հայտնվում։ Այս ռեակցիան թույլ է տալիս հայտնաբերել միջավայրում օսլայի նույնիսկ աննշան քանակությունը։

Աշխատանքի  համար  անհրաժեշտ  է. Օսլայի լուծույթներ

Յոդով գունավորված օսլայի լուծույթի անգունացում (տաքացնելու դեպքում):

Լուծույթի գունավորման առաջացում (սառեցնելու դեպքում):

Գունավորման վերականգնում:

Նյութեր և ռեակտիվներ: Կարտոֆիլ, սպիտակ  հաց, բրինձ, խնձոր, բուսական յուղ, օսլայի 1% լուծույթ, Լյուգոլի ռեակտիվ:

Պարագաներ: Փորձանոթներ, կաթոցիչներ, փորձանոթի  բռնիչ:

Աշխատանքի ընթացքը.

Փորձանոթի մեջ լցնել 1 մլ օսլայի լուծույթ և 1 կաթիլ Լյուգոլի ռեակտիվ, առաջանում է կապտամանուշակագույն գունավորում։

Համարակալված փորձանոթների մեջ տեղափոխել 0.5 գ տարբեր սննդանյութեր (նախապես հավանգում տրորած), ավելացնել 2-3 մլ թորած ջուր, թափահարել, ավելացնել 1-2 կաթիլ Լյուգոլի ռեակտիվ։ Փորձանոթներում առաջացած գունավորմամբ եզրակացնել սննդանյութերում օսլայի քանակության մասին։

Տեսանյութում ներկայացված ճամբարականների փորձը կարելի է կիրառել որպես տեսադաս։
Տեսանյութը՝ Հայկուհի Հովհաննիսյանի

Սովորող՝   Կարեն Ասլանյանի  կատարած աշխատանք:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s