Վայրը՝ Գեղարքունիկի մարզ, ք. Սևան, Ցամաքաբերդ թաղամասից 3կմ դեպի արևելք
Օր՝ 26 սեպտեմբերի
Մեկնում՝ ժ. 9:30
Վերադարձ՝ ժ. 16:30
Մեկնարկի վայր՝ Հյուսիսային դպրոց ժ. 9:30
Վերադարձը՝ Հյուսիսային դպրոց ժ. 16:30
Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 2-րդ դասարանի սովորողներ, ծնողներ:
Երևան- Սևան հեռավորությունը՝ 66,2 կմ, 1ժ 8ր
Հայրենագիտական արշավի պատասխանատուներ` Սիդոնյա Վիրաբյան, Կարինե Խառատյան, Դիանա Գևորգյան, երկարացված օրվա կազմակերպիչներ՝ Լենա Վարդանյան, Շողիկ Զեյնալյան, Անժելա Բլեյան, Անուշ Թորոսյան
Ըստ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցի «Բարձունքի հաղթահարում» ուսումնական նախագիծն իրականացվում է տարվա մեջ երկու անգամ՝ սեպտեմբերի 19-26-ը՝ «Անկախության տոն. Բարձունքի հաղթահարում» և մայիսի 28-29-ը ՝ «Հանրապետության օրեր. Բարձունքի նվաճում» նախագծերով:
Նպատակը՝
- Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը
- Ուսումնական ճամփորդության ընթացքում միասին նոր միջավայրում քայլելու, միասին լինելու, գործելու, տեղանքը խնամելու, խոչընդոտները հաղթահարելու, միմյանց օգնելու կարողությունների, հմտությունների ձեռք բերում:
Խնդիրները՝
- տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին
- կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը, ի՞նչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում
- օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
- ճամփորդական պայուսակում անհրաժեշտ իրերի առկայությունը
- խմբով ճամփորդելիս, ընկերական պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
- ուսումնասիրել միջավայրը, էկո աշխատանքի իրականացում
- լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
- պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականությունը
Ճանապարհի նկարագրություն՝ /Երևան-Առինջ-Հրազդան-Արգել-Չարենցավան-Սևան/
Առաջին կանգառ- Հրազդան գետի ավազան:
Երկրորդ կանգառ- Ցամաքաբերդ թաղամասից 3կմ դեպի արևելք
Բարձունքի հաղթահարում, քայլում ենք դեպի Մաշտոցներ մատուռ
Երրորդ կանգառ- Սևանի քաղաքային լողափ
Ճափորդության մասնակցին անհրաժեշտ իրեր՝
- Հարմար ուսապարկ, հագուստ (անպայման տաք հագուստ)
- Արևապաշտպան քսուկ, գլխարկ, ակնոց, տաք գուլպաներ
- Լողի պարագաներ (լողազգեստ, լողաթափ,սրբիչ, ռետինե գլխարկ)
- Աղբի տոպրակներ, մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցներ
- Անհատական թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցիկ,ձայնագրիչ
- Հեռադիտակ, խոշորացույց, կողմնացույց
- Բրդուճներ, ջուր
- Թաց և չոր անձեռոցիկներ
- Բժշկական արկղիկը՝ Հյուսիսային դպրոց-պարտեզի գրասենյակից
Արշավական-ճամբարականը
չի ուշանում
չի տրտնջում
չի հոգնում
չի խուսափում դժվարություններից
օգնում է ընկերոջը
մաքուր է պահում շրջապատը
ակտիվ է, նախաձեռնող ու կարգապահ
լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում
Մասնակիցները նախապես ծանոթանում են նախագծին, պատրաստվում՝ տեղեկություններ հավաքում ճամփորդության վայրի մասին, ուսումնասիրում, գրանցում հարցերը, նախնական վերաբերմունքը, կենտրոնանում իրենց հետաքրքրող-ոգևորող դրվագների վրա:
Երթուղին` Երևան-Սևանա լիճ-Սևան քաղաք,
այցելություն Սևանի Սուրբ Հրեշտակապետաց եկեղեցի- Սևանի բուսաբանական այգի- «Մաշտոցներ» սրբավայրի բարձունք-Հրազդան գետի ակունք /տուտ/- Հրազդանի ջրանցք-Երևան
Արդյունքում՝
- Ծանոթանում են տեղանքին
- Հավաքում են տեղեկություններ, պատմում և ձայնագրում են իրենց տեսածի, լսածի մասին, զարգանում է բանավոր խոսքը
- Ուսումնական նախագծի արդյունքները լուսաբանվում են դասարանական բլոգում: