Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն, նոյեմբերի 5-ից 10-ը

1111Մասնակիցներ՝  Երկարացված օրվա ճամբարականներ

Ժամանակահատվածը՝  նոյեմբերի 5-10

Նախագծի նպատակը և խնդիրները

Հարցազրույցներ վարելու հմտությունների ձևավորում և կիրառում:
Բանավոր խոսքի զարգացում:
Ինքնուրույնության, ինքնարտահայտման հմտություննների և կարողությունների ձևավորում: Սստեղծագործական երևակայության զարգացում
Մեդիահմտությունների զարգացում:

Նախագծի իրականացման ընթացքը

Նախապես համացանցի օգնությամբ  փնտրում ենք տեղեկություններ  հետևյալ հարցերի մասին: Կազմում հարցազրույցների շարք. Ինչպես նաև երևակայում և ստեղծագործում ենք հետևյալ հարցերի վերաբերյալ.
Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին
Իմ դպրոցը, կրթահամալիրը:
Իմ սեբաստացի ընտանիքը:
Քանի՞ սեբաստացի կա իմ ընտանիքում:
Ինչպիսին են լինում սեբաստացիները(սեբաստացի մայրիկը, հայրիկը, ուսուցիչը, սովորողը)

Պատումներ

  • Ինչպես դարձա սեբաստացի կամ ինչպես հայտնվեցի կրթահամալիրում
  • Ինչպիսինն է սեբաստացի ուսուցիչը, բնութագրում ենք մեզ ծանոթ ուսուցիչներին

Ցուցահանդես.

  • Իմ սեբաստացի ընկերը
  • Աշնանային մոտիվներ. նկարչական ցուցահանդես

Ամփոփում.

  • Տոնական հարիսայի ծես-հյուրասիրություն

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s